• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

T-Babe

Detailing rookie
5 mrt 2011
7
0
Hoi Allemaal,

Ik ben Natasja een 32 jarige meid uit de omgeving van het Rotterdamse gebied, verder woon ik al jaren samen met mijn lieve ventje en onze zoon. Daarnaast hebben we nog een leuke beestenboel rondlopen.

Sinds gister ben ik de trotse eigenaresse van een Alfa Romeo 146, nu zit hier toch wel wat achterstallig schoonmaak onderhoud aan en via het alfaforum ben ik hier terecht gekomen.

Ik hoop hier dan ook een hoop tips te vinden over hoe mijn trots :heart_eyes: schoon en glanzend te krijgen.... Ben overigens niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken!

Gr. T-Babe aka Natasja/Tassie
 
Marijn zei:
Welkom en ik denk dat je er een nieuwe hobby bij gaat krijgen:cool:

Ben er ook bang voor :D

Thanks allemaal voor jullie welkom, ik ga me is verdiepen in de middelen die er te krijgen zijn om me trotsie weer mooi te krijgen... Snap nie dat mensen het gewoon nie bijhouden al is het soms maar ff door de wasstraat }:)w
 
Denk zeker dat ik het er druk mee ga krijgen maar ben altijd een pietjeprecies...

Ben echt even aan t kijken welk stappenplannetje ik ga doen, twijfel tussen paar merken maar komt wel goed.

Manlief heeft al zoiets van uhm ik ga wel ff rondje met de moto rijden, zoonlief vlucht in zijn wii-spelletje :-" Alleen maar omdat mams haar trotsie schoon wil maken o:) Manlief kijkt dan weer wel naar het inbouwen van me radio/nav systeempje :party:

Foto's volgen snel!!! :D