• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraag over verzekering voor mobiel detailing

YoungDetailer

Detailing rookie
24 mrt 2025
6
2
Hallo iedereen,

Ik heb mijn eigen mobiele detailing bedrijf en ik ben op zoek naar een verzekering voor mijn werk bij klanten op locatie. Ik heb nog geen vaste locatie voor mijn bedrijf, maar over een paar maanden komt er een garage beschikbaar voor mij, waar ik op wacht. Tot die tijd moet ik echter een oplossing vinden voor de verzekering.

Ik heb al verschillende telefoontjes gepleegd naar verzekeringsmaatschappijen, maar ik kan geen geschikte oplossing vinden.

Heeft iemand ervaring met een verzekering voor een mobiel bedrijf of kan iemand een verzekeraar aanraden? Alle tips of adviezen zijn welkom!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ik heb alle onderwerpen op het forum gecontroleerd die verband houden met bedrijfsverzekering, maar ik kan geen concrete antwoorden vinden. Ik probeer te bellen met verzekeringsmaatschappijen, maar ze zijn niet bereid om te verzekeren zonder een garage (locatie).

Mensen die op deze manier werken, moeten zich toch ergens verzekeren. Morgen bel ik mijn bank om te informeren hoe het zit. Heel erg bedankt voor je hulp, ik hoop dat het binnenkort lukt!

Zoals de naam al zegt, is het een garageverzekering . Ik heb die niet. In augustus zal ik een garage hebben, dan is het geen probleem meer, maar tot die tijd moet ik werken.

Ik heb contact gehad met verschillende verzekeraars en de meeste weigeren vanwege de service die buiten de garage wordt uitgevoerd. Ik heb echter een onafhankelijke verzekeringsadviseur gevonden en ben er al mee bezig. Ik hoop dat het lukt. Zodra ik het geregeld heb, deel ik graag de kennis op het forum over hoe je dit kunt doen, zodat de volgende persoon zich niet zoveel zorgen hoeft te maken zoals ik :D

Ook daar dacht ik aan, maar ik voel me een beetje ongemakkelijk om een andere firma te benaderen en te vragen. Als iemand mij zou vragen, zou ik meteen helpen, maar mensen zijn verschillend...

@YoungDetailer Zolang je niet gaat vragen bij een directe concurent zijn ze wellicht bereid te helpen. Gewoon een bedrijf zoeken aan de andere kant van het land of reactie afwachten van een onafhankelijke verzekeringsadviseur.. zie dat je daar inmiddels een van gevonden hebt.