• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraagje over bestelling

-Vanquish-

Detailing addict
1 jul 2008
698
65
Ik weet niet goed waar ik het moet posten, had misschien beter een mailtje gestuurd of een pm gestuurd, maar het kan misschien ook interessant zijn voor anderen.

Ik zou een bestelling willen plaatsen, maar het probleem is dat ik niet dikwijls thuis ben en op dit moment nog niet weet wanneer ik volgende week bijvoorbeeld thuis ben. Mijn ouders zijn werken en andere adressen om mijn bestelling te laten toekomen heb ik ook niet. Bij de buren kan ik het al helemaal niet laten afgeven (spijtig genoeg al jaren geen contact meer mee na enkele stomme conflicten...)
Kan ik een bestelling plaatsen en betalen, maar vragen dat die op een bepaalde dag (later dus) opgestuurd wordt? Zoja, hoe doe ik dit best? Eerst een berichtje sturen alvorens te bestellen, of bij de bestelling dit bij opmerkingen melden? Of bestellen en dan jullie een mailtje sturen?

En nog een bijkomend vraagje. Ik weet natuurlijk niet of dit interessant is voor jullie, maar zijn er soms plannen om in de toekomst met visa te kunnen betalen?
Maakt het voor buitenlandse klanten toch een pak eenvoudiger denk ik. Natuurlijk, ik begrijp dat het voor jullie interessant moet zijn om dit aan te bieden, dus als visa geen optie is, geen probleem, wou het maar eventjes vragen.
En nog een kleine opmerking. Als Belg kan ik ook kiezen om te betalen via iDEAL, maar blijkbaar heb ik een verouderde digipass (of acces key) waardoor dit niet gaat, dus ik wou eventjes vragen of betalen via iDEAL als Belg (klant bij fortisbank) echt mogelijk is? Want dan ga ik langs de bank voor een nieuwe acces key.
Wat is juist het verschil tussen betalen via vooruitbetaling en via iDEAL? Is de betaling dan sneller in orde of wat is dat juist?

Alvast bedankt voor de antwoorden ;)
 
Als je bij de opmerking in je bestelling zet dat je het op een bepaalde dag wilt hebben, dan komt dat gewoon helemaal in orde! :)^

iDEAL is veel sneller, het geld is meteen overgemaakt en het is gekoppeld aan het bestelsysteem, dus meteen verwerkt, bij normaal vooruitbetalen moet er steeds gekeken worden of de betaling binnen is, dus dat duurt iets langer.
 
Zelfde probleem heb ik ook ,zit ook bij Fortis ,geen slechte bank maar overschrijvingen gaan echt langzaam.
Als ideal echt sneller is ga ik dat volgende keer proberen ,ik heb een nieuwe digipass ,denk ik..?
Heb jy zo'n witte (kaartlezer) of zo'n zwarte met een klepje Vanquish..?
 
Fortis sucks big time op dit moment....

Zat te wachten op een betaling van een klant van me, en deze kreeg de storting gewoon weer terug....
Leuk is dat als je verwacht dat de betaling is gedaan......]-0

Hoor om mij heen steeds meer mensen hier over...
 
Ik heb een nieuwe dan ,mijn ouders hebben ook een zwarte..
Ik zal volgende keer IDEAL eens proberen met mijn type ,mss kan je proberen te upgraden bij fortis als het bij mij wel lukt.
 
Ik heb al gevraagd voor een nieuwe, maar daarvoor moet ik langs het bankkantoor passeren en die zijn nooit open als ik in de buurt ben :).
Maar laat zeker iets weten als het je lukt via iDEAL, lijkt me toch handiger dan via overschrijving.
 
Voor zover ik weet is het nog niet mogelijk om vanuit Belgie met iDEAL te betalen aan Nederlandse internetwinkels. Belgische banken zijn wel naar de mogelijkheden aan het kijken om het ook aan te bieden, dus wie weet...
 
ik heb dus exact hetzelfde probleem, heb ook al een tijdje flinke ruzie met de buren om wat stomme dingetjes, dus een pakketje af laten geven gaat niet, en overdag is er niemand thuis.

wat ik altijd doe is gewoon bestellen, en dan laten bezorgen thuis zoals het normaal gaat, de postbode bemerkt dat er
niemand thuis is, dus hij neemt het spul weer mee, en komt de dag erna terug, dan komt ie erachter dat er weer niemand thuis, en dan stuurt ie het naar dichtsbijzijnde postkantoor, en laat een briefje bij jou thuis, en dan kun je het op het postkantoor ophalen, en probleem opgelost, of je laat het bij een kennis bezorgen.
 
Bert zei:
Voor zover ik weet is het nog niet mogelijk om vanuit Belgie met iDEAL te betalen aan Nederlandse internetwinkels. Belgische banken zijn wel naar de mogelijkheden aan het kijken om het ook aan te bieden, dus wie weet...

Maar als je aanklikt dat het naar België verzonden moet worden telt hij de verzendkosten erbij en heb je nog steeds 2 keuzes : vooruitbetaling of ideal..?

Dus ik hoef het niet te proberen dan..;)
 
B.K. zei:
Zelfde probleem heb ik ook ,zit ook bij Fortis ,geen slechte bank maar overschrijvingen gaan echt langzaam.
Als ideal echt sneller is ga ik dat volgende keer proberen ,ik heb een nieuwe digipass ,denk ik..?
Heb jy zo'n witte (kaartlezer) of zo'n zwarte met een klepje Vanquish..?

Ideal via Fortis werkt gewoon zoals het hoort te werken. Verder is fortis gewoon een kapitalistenbank.
 
Ideal vanuit Belgie werkt niet. Het is een Nederlands systeem. Ik woon ook in Belgie, maar ik heb een rekening in Nederland;) . Ideal is een schitterend systeem. Veel veiliger dan Visa of Mastercard. Daar kunnen die Belgische banken nog een puntje aan zuigen! Ik bestel meestal bij Nederlandse internetwinkels alleen al voor het betalingssysteem.

Gr. Mila
 
B.K. zei:
Maar als je aanklikt dat het naar België verzonden moet worden telt hij de verzendkosten erbij en heb je nog steeds 2 keuzes : vooruitbetaling of ideal..?

Klopt, het is een beetje onduidelijk zo. :schaam Voor Belgie is alleen vooruitbetaling mogelijk. Ophalen kan natuurlijk ook altijd :-"

Ik zal iDEAL er voor Belgie afhalen, dan is het weer duidelijk.
 
Weet je wat me dat zou kosten aan brandstof..8o

Neen voor dat geld (verzendingskosten) kan ik het onmogelijk zelf komen halen..
Tenzij met de fiets natuurlijk 8d

Ik vind de verzendingskosten bij jullie super..Zeker als je kijkt wat het dan nog kost om poetsproducten van in België naar mij te sturen..:no

Goed Bert ,zal dan mss ook wat makkelijker worden voor nieuwe Belgische klanten..:)^