Ik weet niet goed waar ik het moet posten, had misschien beter een mailtje gestuurd of een pm gestuurd, maar het kan misschien ook interessant zijn voor anderen.
Ik zou een bestelling willen plaatsen, maar het probleem is dat ik niet dikwijls thuis ben en op dit moment nog niet weet wanneer ik volgende week bijvoorbeeld thuis ben. Mijn ouders zijn werken en andere adressen om mijn bestelling te laten toekomen heb ik ook niet. Bij de buren kan ik het al helemaal niet laten afgeven (spijtig genoeg al jaren geen contact meer mee na enkele stomme conflicten...)
Kan ik een bestelling plaatsen en betalen, maar vragen dat die op een bepaalde dag (later dus) opgestuurd wordt? Zoja, hoe doe ik dit best? Eerst een berichtje sturen alvorens te bestellen, of bij de bestelling dit bij opmerkingen melden? Of bestellen en dan jullie een mailtje sturen?
En nog een bijkomend vraagje. Ik weet natuurlijk niet of dit interessant is voor jullie, maar zijn er soms plannen om in de toekomst met visa te kunnen betalen?
Maakt het voor buitenlandse klanten toch een pak eenvoudiger denk ik. Natuurlijk, ik begrijp dat het voor jullie interessant moet zijn om dit aan te bieden, dus als visa geen optie is, geen probleem, wou het maar eventjes vragen.
En nog een kleine opmerking. Als Belg kan ik ook kiezen om te betalen via iDEAL, maar blijkbaar heb ik een verouderde digipass (of acces key) waardoor dit niet gaat, dus ik wou eventjes vragen of betalen via iDEAL als Belg (klant bij fortisbank) echt mogelijk is? Want dan ga ik langs de bank voor een nieuwe acces key.
Wat is juist het verschil tussen betalen via vooruitbetaling en via iDEAL? Is de betaling dan sneller in orde of wat is dat juist?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Ik zou een bestelling willen plaatsen, maar het probleem is dat ik niet dikwijls thuis ben en op dit moment nog niet weet wanneer ik volgende week bijvoorbeeld thuis ben. Mijn ouders zijn werken en andere adressen om mijn bestelling te laten toekomen heb ik ook niet. Bij de buren kan ik het al helemaal niet laten afgeven (spijtig genoeg al jaren geen contact meer mee na enkele stomme conflicten...)
Kan ik een bestelling plaatsen en betalen, maar vragen dat die op een bepaalde dag (later dus) opgestuurd wordt? Zoja, hoe doe ik dit best? Eerst een berichtje sturen alvorens te bestellen, of bij de bestelling dit bij opmerkingen melden? Of bestellen en dan jullie een mailtje sturen?
En nog een bijkomend vraagje. Ik weet natuurlijk niet of dit interessant is voor jullie, maar zijn er soms plannen om in de toekomst met visa te kunnen betalen?
Maakt het voor buitenlandse klanten toch een pak eenvoudiger denk ik. Natuurlijk, ik begrijp dat het voor jullie interessant moet zijn om dit aan te bieden, dus als visa geen optie is, geen probleem, wou het maar eventjes vragen.
En nog een kleine opmerking. Als Belg kan ik ook kiezen om te betalen via iDEAL, maar blijkbaar heb ik een verouderde digipass (of acces key) waardoor dit niet gaat, dus ik wou eventjes vragen of betalen via iDEAL als Belg (klant bij fortisbank) echt mogelijk is? Want dan ga ik langs de bank voor een nieuwe acces key.
Wat is juist het verschil tussen betalen via vooruitbetaling en via iDEAL? Is de betaling dan sneller in orde of wat is dat juist?
Alvast bedankt voor de antwoorden