• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vreemde plek in lak

MX5

Detailing rookie
7 dec 2018
18
15
Beste
IMG_20181231_084535187.jpg
Poetsers, onder een chip in de lak komen er scheurtjes en bruine vlekken. Het is maar 3 mm groot, zal ik het opvullen met een lakstift en dan polijsten?
 
Ja, ik vermoed ook dat iemand steenslag (?) heeft geprobeerd weg te werken dmv verf. Op welk paneel zit dit?
Ik zou het weghalen om te zien of het roest is. Daarna zelf herstellen. Op dit forum kun je terugvinden hoe je dit moet doen.
 
Ben ik ook een beetje bang voor, zitten ook kleine scheurtjes in. Auto is een ocassie en je kijkt tegen de primer aan. Geen pukkel
 
Ja, ik vermoed ook dat iemand steenslag (?) heeft geprobeerd weg te werken dmv verf. Op welk paneel zit dit?
Ik zou het weghalen om te zien of het roest is. Daarna zelf herstellen. Op dit forum kun je terugvinden hoe je dit moet doen.

Links achter, een chip. Niet bijgewerkt verder.
 
Ik zou er toch echt even een kuiltje van maken door de overgebleven lak weg te halen
Pas dan kan je aan de roest en die behandelen voordat je gaat afdekken met lak
Zonder roestbehandeling is alles tijdelijk en een kuiltje laat zich makkelijker vullen
 
  • Leuk
Reactions: MX5