• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vreemde strepen in nieuw spuitwerk

Oghkru

Detailing rookie
3 apr 2026
10
2
IMG_4567.webp

Is er iemand die aan de foto van bv deze motorkap ook de horizontale strepen zien? De auto is zo’n 5 weken terug gespoten en veel delen hebben deze strepen.. Alleen nog gewasssen geen poetsmiddel gebruikt..

Ik snap dat je op verse lak (nog) geen tape wil plakken om een juist scherp gestelde foto te maken, maar probeer eens iets op de lak te leggen (bijv. een doek) om zo de camera op de lak scherp te laten stellen in plaats van op de refectie in de lak (dus de wolken en gevels in de omgeving). Op deze foto kan ik hooguit denken iets te zien, maar echt zien.... nee dat niet.

Als ik uitga van je beschrijving denk ik aan te weinig kleurlak, of spuitbanen die te ver uit elkaar liggen met de kleurlak, de blanke lak is niets over te zeggen.

Dank Cordaba, heb het schadebedrijf al gemaild en hopelijk komen ze erachter. Ik zie de reflectie ook en buiten maakt lastig inderdaad maar je ziet ook banen lopen (horizontaal) die daar niet mogen lopen en ook geen reflectie zijn. Wordt vervolgd..