• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vreemde substantie op voorbumper?

RedCat zei:
Lekker is die, dat spul tast metaal aan.... en niet zo'n beetje ook :-&

En lees ik nu op pagina 5/9 dat HG het ook nog even getest heeft op zowel de huid als ogen van konijnen?
Brrrrrrr, wat een luguber idee is dat zeg!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik zo heel af en toe 'cementsluier verwijderaar' om de velgen van de vrachtwagens schoon te maken bij ons op het werk. Werkt als een speer :lol

Zo dat ziet er een stuk beter uit weer, lijkt me toch een beetje eng om dat erop te smeren maar als dit het resulaat is dan zeg ik doen!:-)^

addy zei:
Mooi dat je het eraf heb gekregen, maar wat ik me nu afvraag of zoiets nu wordt gerapporteerd. Je zal maar een nieuwe auto krijgen waar ze met van alles en nog wat hebben opgezeten. Als hierdoor later problemen komen, als dat mogelijk is, dat ze dan weten wat er mee gebeurd is.

Op de meeste auto's zit een heel aantal jaar lakgarantie (Jouw Ka heeft er 10 bijvoorbeeld) en als je lak nou loslaat of begint te bladderen word het kosteloos herstelt door de dealer, mist er geen aantoonbare schade is. Zoals in dit geval zat de hele bumper onder dus dan lijkt het me niet dat er maar op 1 plek een klein lakdefectje zou ontstaan maar dan zal de halve bumper wel onder de blaasjes e.d zitten, moet dus geen probleem zijn in principe.