• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vrouwenverzameling, de collectie van Ladybug

Leuke collectie!~:)^

Nog even inhaken op de discussie over dure auto's e.d. Dibbuz en ik komen nog wel eens op diverse meetings, en vaak valt het ons op dat mensen duizenden euro's in hun auto steken door er alles aan te veranderen en een aparte kleur aan te geven, maar even wat uitgeven aan goede poetsspullen ho maar.... (of een goede detailbeurt laten doen) Dan staat daar een fraaie auto die vreselijk onder de swirls en krassen zit, en dat staat dan op een meeting/show.... dat haalt de hele auto weer naar beneden, dat is iets wat wij niet begrijpen.
 
Mooie Collectie hoor!! :cool:

Ook iets over show-auto's en onderhouden daarvan: ben het helemaal met Adrie eens, daarom heb ik het helemaal andersom gedaan; eerst de middelen hebben en dan met een minder mooie auto rondrijden....... :schaam
En nu ga ik pas beginnen met veranderen :)
 
Dibbuz zei:
Ik heb nooit echt een snelle bak gehad gelukkig kan deze aardig gassen al moet die nog wel gechipt worden. Ik poets hem ook niet voor de lol de hele dag, hij gaat er gewoon net iets sneller door ;)

Heb je ook de NXT shampoo gehad? Ik wil graag weten hoe de Poorboys is tov de NXT of Shampoo plus...
Heb een proefzakje van de Goldclass shampoo gebruikt maar vind de Poorboys beter. Hij maakt gladder, zodat het vuil er meer af"glijdt" tijdens het wassen.
Terwijl ik minder shampoo van de PB gebruik dan aanbevolen en van Meguirs wel de juiste hoeveelheid gebruikt heb.
En geeft meer glans. Ook meer strepen trouwens, als je niet verrekte snel droogt maar met klein beetje Spray en Rinse nawrijven en je auto ziet er weer uit alsof je hem net in de wax gezet hebt.

Dat chippen geeft op normale motoren vaak amper meerwaarde he. En waarom snel willen met een gepoetste auto, zo kan niemand van je glans genieten hahaha.

stimpy68 zei:
Leuke collectie!~:)^

Nog even inhaken op de discussie over dure auto's e.d. Dibbuz en ik komen nog wel eens op diverse meetings, en vaak valt het ons op dat mensen duizenden euro's in hun auto steken door er alles aan te veranderen en een aparte kleur aan te geven, maar even wat uitgeven aan goede poetsspullen ho maar.... (of een goede detailbeurt laten doen) Dan staat daar een fraaie auto die vreselijk onder de swirls en krassen zit, en dat staat dan op een meeting/show.... dat haalt de hele auto weer naar beneden, dat is iets wat wij niet begrijpen.

Zal je 1 ding garanderen, hoe meer ze er aan doen qua compressors en chiptuning en megaspoilers, hoe minder ze poetsen.
Weet je waar je echt trots op kan zijn? Niet een snelle auto, maar een glanzende auto. De eerste kan iedereen met een zak geld kopen, een glanzende auto vereist liefde geduld en heel veel oefening.
Enne... iedere leip kan een gaspedaal omlaag trappen hoor, zelfs een olifant zou je het kunnen aanleren.

@sjoerdnijhuis: Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik heb toevallig die Z3 maar die luxe kan ik ook doen omdat we een lease-auto van de zaak hebben en ik thuis werk. Dus heb al geen woon-werkverkeer, geen kosten daaraan en hoef er ook geen praktische auto voor te hebben. Anders had ik zoiets ook niet gekozen.
En je moet je zeker nooit in de schulden steken voor een auto. Je zit zit er uiteindelijk hooguit een paar uur per dag in, je nachtrust van 8 uur onderbreken door wakkerliggen van de lening is dus meer tijd ;)
 
wat ik ooit begrepen heb: het bedrag dat je per maand aan de lening betaalt, moet je eigenlijk dubbel hebben om te kunnen sparen en onderhoud uit te voeren. Dan rijd je dus iig niet op je laatste centen. Schijnt zo te zijn, maar waar die berekening vandaan komt? Persoonlijk heb ik overigens liever een leuke kleinere auto met opties dan een kale grote bak met te grote wielen om de buren te imponeren. Tiz mijn auto en wat de buren daarvan vinden zal me een zrog zijn. Zolang ie er maar tiptop bij staat

Overigens: knappe collectie. En ik zag het dus van het weekend bij m'n eigen begin: je hebt bij wijze van niets besteld en bent zo flink wat euries armer. Zeg maar het IKEA-principe: per stuk kost het weinig, maar bij de kassa valt vraag je je af of het bedrag wel klopt voor die paar luttele dingen. Mijn begin kostte rond de 150 euro. En tijdens het poetsen weet je dan gelijk wat je nog mist .... :) Overigens was het de 150 euro meer dan waard en de collectie gaat dan ook uitgebreid worden. Het werkt verslavend ....
 
DKBM zei:
wat ik ooit begrepen heb: het bedrag dat je per maand aan de lening betaalt, moet je eigenlijk dubbel hebben om te kunnen sparen en onderhoud uit te voeren. Dan rijd je dus iig niet op je laatste centen. Schijnt zo te zijn, maar waar die berekening vandaan komt? Persoonlijk heb ik overigens liever een leuke kleinere auto met opties dan een kale grote bak met te grote wielen om de buren te imponeren. Tiz mijn auto en wat de buren daarvan vinden zal me een zrog zijn. Zolang ie er maar tiptop bij staat

Overigens: knappe collectie. En ik zag het dus van het weekend bij m'n eigen begin: je hebt bij wijze van niets besteld en bent zo flink wat euries armer. Zeg maar het IKEA-principe: per stuk kost het weinig, maar bij de kassa valt vraag je je af of het bedrag wel klopt voor die paar luttele dingen. Mijn begin kostte rond de 150 euro. En tijdens het poetsen weet je dan gelijk wat je nog mist .... :) Overigens was het de 150 euro meer dan waard en de collectie gaat dan ook uitgebreid worden. Het werkt verslavend ....

Kan me iets bij zo'n berekening voorstellen.
Eigenlijk zou het moeten zijn:
Aflossing + kosten (verzekering + wegenbelasting + benzine + onderhoud) + afschrijving (anders zou je weer moeten lenen voor een volgende) + een bijdrage aan een potje voor reparaties.

Bedankt, mijn eerste bestelling was ook zoiets. Maar moet wel zeggen, de producten zijn zo zuinig in gebruik. Je doet er wel lang mee.
Enige wat ik wel keihard nog gebruik is detailingspray of spray & rinse van PB. Loop m'n auto dagelijks even na er mee.
Ik moet ook nodig weer bestellen, shampoo is ook bijna op.
Maar als je eenmaal je favorieten gevonden hebt valt het best mee. Ook beginnersfout: Teveel product gebruiken

@ Tim: Erg he, en besmet de hele omgeving mee hahaha.
Wanneer komt de Poorboys in de aanbieding? :-"
 
Dat chippen geeft op normale motoren vaak amper meerwaarde he.
Klopt, maar dit is een turbo. Nu is ie ~! 180pk na de chip ~220pk dus dat scheelt best wat.
 
Héle mooie collectie hoor, poeh. :cool:

Ben het met je eens dat het toch best aantikt. Is het wel waard ook, maar het moet wel eerst verdiend worden... ;)
 
We bestellen vrolijk door waar mogelijk haha!
Heb van de Spray & Wipe & de PB shampoo maar de USgallons besteld. Nu moet de pallet nog aankomen bij Tim. Hopelijk donderdag want morgen naar Prodrive dus hijs vast viessss donderdag.
Wat erg, moet ik weer poetsen ]d~^
 
Het eerste waar ik aan dacht toen ik die foto zag. Vrouwen en tassen haha!
Geintje :party:

Mooie verzameling. Mijn verzameling begint nu ook aardig te groeien. Ik denk dat ik ook verslaafd ben aan poetsen.:-"

Groetjes,
Vincent
 
Je maakt er een potje van.
Spullen als een gek bestellen.
Blijf Maar Werken ZZZ maar upgraden.
Heb ie een bank beroofd of gehacked.
 
Mooie collectie heb je hoor Jacq.
Toch maar van plan om machinaal te proberen? Of is de G220 voor je vriend zodat hij het mag doen. :D

En over het geld moet je niet teveel gaan nadenken.
Ik was laatst ook weer een schatting van de kosten aan het maken. Maar ben halverwege maar opgehouden omdat ik het eigenlijk niet weten wil. Dadelijk ga je nog denken: ik heb al zoveel uitgegeven, laat ik maar niets meer kopen. En dat kan natuurlijk de bedoeling niet zijn. ;)

Maar goed, het kan aardig in de papieren lopen en met de huidige brandstof prijzen wordt het autorijden een stukje minder leuk.
:sob: :sob: :sob: :sob:


:kissing:
 
Heyzz Jaquline,

Mooie verzameling :)

Mijne groet ook al lekker.
2 bestellingen gedaan bij Tim 2e was groter dan de 1e maar de inhoud van in mijn winkelwagen is inmiddels al hoger dan de 1e & 2e bestelling samen :roll
Maargoed heb net een upgrade geannuleerd dus kan ik daarvoor mooi poets artikelen bestellen als het deze mij zaterdag bevallen.
 
,^^ Ik vind dit zo tof he ,een vrouw die het onderhoud van d'r auto zo waardeert,het lijkt haast een genetisch foutje als ik zo om me heen kijk ,ik was van af m'n dertiende auto's (nu 37),en geen vriendin ,moeder, buurvrouw,of nicht die zich er druk om maakt,(weer de leuke uitzondering op de regel),en nog slim ook,zoals invoeren van de beamer geldzaken enz ,leuk om te volgen,misschien ooit tot ziens!

Henry
 
@Nor: Jaja... Jij hebt geloof ik al meer besteld dan ik als ik je vanavond zo hoorde hahaha.
Maar je auto was wel supersmooth en glimmend. Echt mooi. Ben benieuwd naar de Z zondag!
Was gezellig vanavond! Doen we zondag nog even dunnetjes over natuurlijk!

Joost zei:
Mooie collectie heb je hoor Jacq.
Toch maar van plan om machinaal te proberen? Of is de G220 voor je vriend zodat hij het mag doen. :D

En over het geld moet je niet teveel gaan nadenken.
Ik was laatst ook weer een schatting van de kosten aan het maken. Maar ben halverwege maar opgehouden omdat ik het eigenlijk niet weten wil. Dadelijk ga je nog denken: ik heb al zoveel uitgegeven, laat ik maar niets meer kopen. En dat kan natuurlijk de bedoeling niet zijn. ;)

Maar goed, het kan aardig in de papieren lopen en met de huidige brandstof prijzen wordt het autorijden een stukje minder leuk.
:sob: :sob: :sob: :sob:


:kissing:
Hai Joost! Levie nog joh! Ik mail je morgen ff terug, beetje laat thuis.
Maar dat geld, ach... tis ook even de aanschaf. Pot Dodo wax smeer je ook niet in 6 maanden leeg. De G220 wil ik voor deels gebruiken, meer polijsten dan waxen enzo.
(vind met de hand glazen en waxen net zo leuk)

@ Leondriver
Niet te hard bij nadenken maar. Je hebt er ook veel plezier van!

@Henry
Thnx, word er bijna verlegen van! Je vriendinnen, moeder, buurvrouwen en nichtjes hebben mij (besmettelijk poetsvirus) nog niet ontmoet haha.
Ik zag gister uit het raam de buurvrouw weer pijnzend naar haar uberglimmende mooie rode Aygo kijken en een denkbeeldig vlekje van haar auto poetsen. Hoe herkenbaar. Ze heeft nu net een nieuwe en is er nog zuiniger op dan ik.
(wist ook niet dat het kon)