Heb een proefzakje van de Goldclass shampoo gebruikt maar vind de Poorboys beter. Hij maakt gladder, zodat het vuil er meer af"glijdt" tijdens het wassen.Dibbuz zei:Ik heb nooit echt een snelle bak gehad gelukkig kan deze aardig gassen al moet die nog wel gechipt worden. Ik poets hem ook niet voor de lol de hele dag, hij gaat er gewoon net iets sneller door
Heb je ook de NXT shampoo gehad? Ik wil graag weten hoe de Poorboys is tov de NXT of Shampoo plus...
stimpy68 zei:Leuke collectie!~^
Nog even inhaken op de discussie over dure auto's e.d. Dibbuz en ik komen nog wel eens op diverse meetings, en vaak valt het ons op dat mensen duizenden euro's in hun auto steken door er alles aan te veranderen en een aparte kleur aan te geven, maar even wat uitgeven aan goede poetsspullen ho maar.... (of een goede detailbeurt laten doen) Dan staat daar een fraaie auto die vreselijk onder de swirls en krassen zit, en dat staat dan op een meeting/show.... dat haalt de hele auto weer naar beneden, dat is iets wat wij niet begrijpen.
DKBM zei:wat ik ooit begrepen heb: het bedrag dat je per maand aan de lening betaalt, moet je eigenlijk dubbel hebben om te kunnen sparen en onderhoud uit te voeren. Dan rijd je dus iig niet op je laatste centen. Schijnt zo te zijn, maar waar die berekening vandaan komt? Persoonlijk heb ik overigens liever een leuke kleinere auto met opties dan een kale grote bak met te grote wielen om de buren te imponeren. Tiz mijn auto en wat de buren daarvan vinden zal me een zrog zijn. Zolang ie er maar tiptop bij staat
Overigens: knappe collectie. En ik zag het dus van het weekend bij m'n eigen begin: je hebt bij wijze van niets besteld en bent zo flink wat euries armer. Zeg maar het IKEA-principe: per stuk kost het weinig, maar bij de kassa valt vraag je je af of het bedrag wel klopt voor die paar luttele dingen. Mijn begin kostte rond de 150 euro. En tijdens het poetsen weet je dan gelijk wat je nog mist .... Overigens was het de 150 euro meer dan waard en de collectie gaat dan ook uitgebreid worden. Het werkt verslavend ....
Klopt, maar dit is een turbo. Nu is ie ~! 180pk na de chip ~220pk dus dat scheelt best wat.Dat chippen geeft op normale motoren vaak amper meerwaarde he.
Ies 22% dus das zeker wel veel.Dibbuz zei:Klopt, maar dit is een turbo. Nu is ie ~! 180pk na de chip ~220pk dus dat scheelt best wat.
Hai Joost! Levie nog joh! Ik mail je morgen ff terug, beetje laat thuis.Joost zei:Mooie collectie heb je hoor Jacq.
Toch maar van plan om machinaal te proberen? Of is de G220 voor je vriend zodat hij het mag doen.
En over het geld moet je niet teveel gaan nadenken.
Ik was laatst ook weer een schatting van de kosten aan het maken. Maar ben halverwege maar opgehouden omdat ik het eigenlijk niet weten wil. Dadelijk ga je nog denken: ik heb al zoveel uitgegeven, laat ik maar niets meer kopen. En dat kan natuurlijk de bedoeling niet zijn.
Maar goed, het kan aardig in de papieren lopen en met de huidige brandstof prijzen wordt het autorijden een stukje minder leuk.