• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vw caddy 2012 na het kleien van me auto een hoop marring (doffe plekjes) op de lak

kenkuup

Detailing rookie
1 mei 2015
4
2
Heren van dit forum!
ik ben hastikke nieuw in het forum. Maar om te beginnen zal ik een beetje uitleggen wat er allemaal gebeurt is.

Ik ben zzper en rij in de ronte met een vw caddy metallic blauw nou ben ik hier vorige maand mee op een scheps werf geweest en toen was er allemaal spuitnevel op mijn auto te recht gekomen. Nu was mijn verteld dat ik dit het beste met klei er uit kon halen. Dus ik naar een auto matrialen zaak gegaan om een setje te halen (van turtle) maar na dat ik de stappen gevolgt had (wassen, afnemen, kleien (met lube) heb ik last van marring(Als ik de andere mag geloven) me lak is een beetje dof.

Nu aan jullie de vraag hoe ik dit het beste kan oplossen en/of ik het zelf kan doen.

Zoals ik eerder al zei ben een beetje nieuw op dit gebied dus als ik te kort informatie gegeven heb hoor ik het graag! Wil het graag weer een beetje netjes hebben

Vriendelijken groeten ken!