Vandaag een Golf MK2 84" onderhanden genomen, enkel exterieur.
Stappen:
-Wasbeurt had de eigenaar zelf gedaan(met goede producten en 2 emmers)
-TarX voor de teerplekjes
-APC voor hardnekkig vuil en rubbers
-PB S&W met dodo klei
-Motorkap eerst de grootste krassen gewetsand (eigenaar had eerst door een andere kennis laten polieren)
-Kompressor geel met inizio
-Kompressor orangje met mezzo
-Kompressor wit met mezzo
-Kompressor zwart met finale
-CSS concourse met PB BH
-PB QD+ (auto heeft rondom rond vooral aan de wielbogen roestvertoning en word asap aangepakt, daarom spraywax genomen)
-PB trimrestorer (bumpers,spiegels,rubbers etc.)
-PB Natural look (twingo dak)
-Mint merkin + applicator pad + Meg's glass cleaner
-Meg's last touch
-Meg's tyre gel
-etc...
Eigenaar was zeer verrast door het resultaat, wagen onlangs aangeschaft en optisch al aangepast maar de lak nog niet. Daar de gardebou herspoten is, was er kleurverschil en deze is nu volledig weg. Alles was dof,vuil etc...
Bij het aanpakken van zijn roestprobleem zal ik ook helpen en hierna word deze terug aangepakt. Deze detailbeurt was vooral om nog enkele meetings te kunnen doen.
Foto's:("voor" foto's worden nog toegevoegd na ontvangst)
Tijdens:
Hier zie je goed dat de wagen echt dof was. Klinken, pinkers gedemonteerd.
Eindresultaat:
Ik ben zelf best tevreden, echte foto's van de vervuiling heb ik niet gemaakt daar ik er niet bij heb stil gestaan en deze moeilijk vast te leggen was (krassen,lakdefecten). om een voorbeeld te geven hoe de wagen er over het algemeen uitzag(grootste gedeelte is reeds gedetaild, de rest volgt de volgende keer):
Tijdsduur: ±09.30-±17.00h
Stappen:
-Wasbeurt had de eigenaar zelf gedaan(met goede producten en 2 emmers)
-TarX voor de teerplekjes
-APC voor hardnekkig vuil en rubbers
-PB S&W met dodo klei
-Motorkap eerst de grootste krassen gewetsand (eigenaar had eerst door een andere kennis laten polieren)
-Kompressor geel met inizio
-Kompressor orangje met mezzo
-Kompressor wit met mezzo
-Kompressor zwart met finale
-CSS concourse met PB BH
-PB QD+ (auto heeft rondom rond vooral aan de wielbogen roestvertoning en word asap aangepakt, daarom spraywax genomen)
-PB trimrestorer (bumpers,spiegels,rubbers etc.)
-PB Natural look (twingo dak)
-Mint merkin + applicator pad + Meg's glass cleaner
-Meg's last touch
-Meg's tyre gel
-etc...
Eigenaar was zeer verrast door het resultaat, wagen onlangs aangeschaft en optisch al aangepast maar de lak nog niet. Daar de gardebou herspoten is, was er kleurverschil en deze is nu volledig weg. Alles was dof,vuil etc...
Bij het aanpakken van zijn roestprobleem zal ik ook helpen en hierna word deze terug aangepakt. Deze detailbeurt was vooral om nog enkele meetings te kunnen doen.
Foto's:("voor" foto's worden nog toegevoegd na ontvangst)
Tijdens:
Hier zie je goed dat de wagen echt dof was. Klinken, pinkers gedemonteerd.
Eindresultaat:
Ik ben zelf best tevreden, echte foto's van de vervuiling heb ik niet gemaakt daar ik er niet bij heb stil gestaan en deze moeilijk vast te leggen was (krassen,lakdefecten). om een voorbeeld te geven hoe de wagen er over het algemeen uitzag(grootste gedeelte is reeds gedetaild, de rest volgt de volgende keer):
Tijdsduur: ±09.30-±17.00h