Vandaag was de beurt aan de auto van de buurman zijn ouders.
Van de buurman en 2 broers van hem heb ik vorige week de motoren gedaan.
Het gaat hierom een Golf TSI van de laatste generatie die 9 maand oud is.
Vrijdag avond had ik de auto gewassen om daarna te behandelen met de PB Elastic clay i.c.m. DJ Born Slippy.
Vanmorgen kon ik gelijk mooi beginnen met afplakken omdat de auto mooi droog was.
Aangezien er op de lak geen enkele swirl was te bekennen dankzij dat deze auto nooit door de wasstraat gaat heb ik de lak als volgt behandeld.
- Dap 900 met finishing pad en Meg. 205.
- Surf City Garage Nano Seal op een andere finishing pad met de Dap aangebracht.
- Surf City Garage Nano Glaze wederom op een andere finishing pad met de Dap aangebracht.
- 2X DJ Purple Haze Pro met handpad aangebracht.
Op de polish stap na de Dodo Juice doeken gebruikt en voor de finshing polish de PB doek.
Als laatste het kunststof behandeld met de Smartgel.
Ramen met de Meg Glass cleaner pro.
Velgen en banden niet behandeld omdat deze later op de middag zijn gewisseld voor de zomerbanden/velgen.
Hierbij de foto's, eerste twee foto's zijn voor het wassen van de auto.
Bedankt maar weer voor het lezen.
Van de buurman en 2 broers van hem heb ik vorige week de motoren gedaan.
Het gaat hierom een Golf TSI van de laatste generatie die 9 maand oud is.
Vrijdag avond had ik de auto gewassen om daarna te behandelen met de PB Elastic clay i.c.m. DJ Born Slippy.
Vanmorgen kon ik gelijk mooi beginnen met afplakken omdat de auto mooi droog was.
Aangezien er op de lak geen enkele swirl was te bekennen dankzij dat deze auto nooit door de wasstraat gaat heb ik de lak als volgt behandeld.
- Dap 900 met finishing pad en Meg. 205.
- Surf City Garage Nano Seal op een andere finishing pad met de Dap aangebracht.
- Surf City Garage Nano Glaze wederom op een andere finishing pad met de Dap aangebracht.
- 2X DJ Purple Haze Pro met handpad aangebracht.
Op de polish stap na de Dodo Juice doeken gebruikt en voor de finshing polish de PB doek.
Als laatste het kunststof behandeld met de Smartgel.
Ramen met de Meg Glass cleaner pro.
Velgen en banden niet behandeld omdat deze later op de middag zijn gewisseld voor de zomerbanden/velgen.
Hierbij de foto's, eerste twee foto's zijn voor het wassen van de auto.
Bedankt maar weer voor het lezen.