Vorig weekend kwam een nichtje van mij haar Golf V TDI van 2007 aanbieden voor een was en wax beurt.
Ze had de wagen de week ervoor gekocht en wilde dat deze eventjes vertroeteld zou worden. De spatborden aan de voorzijde waren opnieuw gespoten maar omdat het slecht was voorbewerkt zouden deze opnieuw worden gedaan. Om die reden is gewacht met polijsten en is besloten om de wagen alleen te wassen, reinigen en van een lekker waxje te voorzien.
De gebruikte spullen:
- Karcher HD
- Firehoze nozzle
- Super snow foam
- Meg's Wheel Brightner
- NXT shampoo
- APC
- Bilthamer soft clay
- Last Touch
- Deep Cristal Paint Cleaner
- Autoglym Vinyl & Rubber care
- CG bare bones
- Meg's Trim detailer
- PB Black Hole
- M21
- M16
- Meg's quick interior detailer
- Eurow towel
- Sasquatch
- en uiteraard de diverse borstels en kwasten.
Omdat ik wat te gretig was begonnen was ik helemaal vergeten om enkele before foto's te maken.
Maar de golf zag er ingesneeuwd zo uit:
De clay na 1/4e van het dak.
De motor nadat deze gereinigd is met APC en verzorgd met Vinyl & rubber care.
Enkele refelectie shots in de garage.
Het was al donker aan het worden toen ik klaar was.
De vriend van mijn nicht was had de dag erna nog enkele foto's in de zon gemaakt.
Mijn nicht en haar vriend waren zo onder de indruk dat ik over 2 weken de BMW 5 serie van haar vriend krijg voor een full detail. Volgens zijn woorden mag ik mij op zijn auto lekker helemaal uitleven.
Bedankt voor het lezen.
Mik
Ze had de wagen de week ervoor gekocht en wilde dat deze eventjes vertroeteld zou worden. De spatborden aan de voorzijde waren opnieuw gespoten maar omdat het slecht was voorbewerkt zouden deze opnieuw worden gedaan. Om die reden is gewacht met polijsten en is besloten om de wagen alleen te wassen, reinigen en van een lekker waxje te voorzien.
De gebruikte spullen:
- Karcher HD
- Firehoze nozzle
- Super snow foam
- Meg's Wheel Brightner
- NXT shampoo
- APC
- Bilthamer soft clay
- Last Touch
- Deep Cristal Paint Cleaner
- Autoglym Vinyl & Rubber care
- CG bare bones
- Meg's Trim detailer
- PB Black Hole
- M21
- M16
- Meg's quick interior detailer
- Eurow towel
- Sasquatch
- en uiteraard de diverse borstels en kwasten.
Omdat ik wat te gretig was begonnen was ik helemaal vergeten om enkele before foto's te maken.
Maar de golf zag er ingesneeuwd zo uit:
De clay na 1/4e van het dak.
De motor nadat deze gereinigd is met APC en verzorgd met Vinyl & rubber care.
Enkele refelectie shots in de garage.
Het was al donker aan het worden toen ik klaar was.
De vriend van mijn nicht was had de dag erna nog enkele foto's in de zon gemaakt.
Mijn nicht en haar vriend waren zo onder de indruk dat ik over 2 weken de BMW 5 serie van haar vriend krijg voor een full detail. Volgens zijn woorden mag ik mij op zijn auto lekker helemaal uitleven.
Bedankt voor het lezen.
Mik