Zaterdag was het de beurt aan de nieuwe auto van mijn zwager, een unizwarte passat 3bg station (waarom koopt iedereen toch van die auto's met 50m2 plaatstaal ) )
Maar goed, auto was er vrij ernstig aantoe, dus ideaal om de pro900 eens echt aan de tand te voelen na de clinic van vorige week. om 0830 de auto opgehaald en begonnen.
Auto is vrijdag gewassen dus gelijk begonnen met kleien, vervuiling viel me alles mee, alleen de onderste stukken van de deuren, maar dat mocht niet echt naam hebben.
Zoals het een echte zwarte krasstraatlak beaamd genoeg defecten en diepe krassen (die ik er niet allemaal uitgehaald heb vanwege de tijd)
beading was ver te zoeken:
swirlhalla...
omdat ik nog niet helemaal thuis ben in het rotarywereldje een aantal testspots gemaakt, en op 2 hits mezzo met oranje uitgekomen, met dit als resultaat:
Daarna wit en mezzo geprobeerd en finale met groen, beide op de dap, en wit had dit keer weer geen echte meerwaarde, dus gelijk overgegaan naar de finale op groen:
Daarna afgetopt met black hole en mothers wax. Alle kunstof met apc gereinigd en gevoed met mothers back to black.
Banden in de perl 1:1 en de velgen afgenomen met pb spray en gloss, hier het resultaat, je ziet ook de diepere krassen nog zitten, en jammer genoeg zat er iets in mijn lens waardoor op een aantal foto's een waas zit:
motorkap in de zon:
echt mooie diepte in de zwarte lak
schaapjeswolken
en een erg mooie reflectie in de deur
werken met de rotary bevalt me super, had ik eerder mee moeten beginnen, het resultaat wat je ermee behaald is zoveel simpeler en sneller als de dap, zolang je hem meer goed inder controle houdt, want hij gaat er echt met je van tussen als he niet oplet
Maar goed, auto was er vrij ernstig aantoe, dus ideaal om de pro900 eens echt aan de tand te voelen na de clinic van vorige week. om 0830 de auto opgehaald en begonnen.
Auto is vrijdag gewassen dus gelijk begonnen met kleien, vervuiling viel me alles mee, alleen de onderste stukken van de deuren, maar dat mocht niet echt naam hebben.
Zoals het een echte zwarte krasstraatlak beaamd genoeg defecten en diepe krassen (die ik er niet allemaal uitgehaald heb vanwege de tijd)
beading was ver te zoeken:
swirlhalla...
omdat ik nog niet helemaal thuis ben in het rotarywereldje een aantal testspots gemaakt, en op 2 hits mezzo met oranje uitgekomen, met dit als resultaat:
Daarna wit en mezzo geprobeerd en finale met groen, beide op de dap, en wit had dit keer weer geen echte meerwaarde, dus gelijk overgegaan naar de finale op groen:
Daarna afgetopt met black hole en mothers wax. Alle kunstof met apc gereinigd en gevoed met mothers back to black.
Banden in de perl 1:1 en de velgen afgenomen met pb spray en gloss, hier het resultaat, je ziet ook de diepere krassen nog zitten, en jammer genoeg zat er iets in mijn lens waardoor op een aantal foto's een waas zit:
motorkap in de zon:
echt mooie diepte in de zwarte lak
schaapjeswolken
en een erg mooie reflectie in de deur
werken met de rotary bevalt me super, had ik eerder mee moeten beginnen, het resultaat wat je ermee behaald is zoveel simpeler en sneller als de dap, zolang je hem meer goed inder controle houdt, want hij gaat er echt met je van tussen als he niet oplet