• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW Passat Variant Syncro GT , `88

BlackPassat zei:
Aleen ging de koffie bij foto 23/54 wel over het toetsenbord; kun je die lelijkerd ook niet eens met een rotary aanpakken?


Helaas is niet alles meer weg te krijgen kerel w^^w

BlackPassat zei:
.
Een puntje: de velgen ............... maar die zestien uur die daarin zijn gaan zitten staan niet in verhouding tot de bestede uren aan de rest van de auto. Die opdrachtgever moet bij jou wel een heel speciaal tarief krijgen om dat rendabel te maken.

Was groot en deels ook op verzoek van de eigenaar om hier wat meer aandacht aan te besteden.Dit was gewoon een te grote doorn in het oog om er niks aan te doen.
En deze opdrachtgever komt met meerdere wagens hierheen.( zoals de vele Volvo`s die ik al heb gedaan voor hem )En ik weet dat er in de toekomst nog meer hierheen komen.Probeer de prijs voor hem zo te houden dat ik er de ene keer wat op bijleg en de andere verdien ik er weer goed aan;)

BlakPassat zei:
Ik denk dat mijn vrienden op het Passatforum hier ook wel blij van worden, vind je het goed dat ik een linkje plaats daar

Ga je gang kerel , mischien een liefhebber daar die intresse heeft;)


En @ de rest :

Dank voor de complimenten , toch weer steeds 1 van de redenen dat ik toch weer een show off maakt.


** en nu mot ik echt ff opstaan , want heb te veel veren in m`n r**t zitten....rofl
 
Heej Iwan die lelijke kop heb je mooi weggekregen, toch nog maar even de rotary gepakt?:D

BlackPassat vermoedde al dat er een hoop foto's zouden moeten sneuvelen.
 
Ik kan me alleen maar aansluiten aan alle anderen hier. Petje af en geweldig resultaat !!
Is ook inderdaad handig als je genoeg tijd krijgt voor je klussen, dan kan je tenminste ook echt grondig alles doen.

Helaas is het (in ieder geval bij mij) zo, dat de meeste mensen hun dagelijkse auto's willen doen, en dan ook verwachten dat die in 1 dag, max 2 dagen helemaal klaar zijn......en dan krijg je niet altijd het perfecte resultaat dat je eigenlijk zou willen. :(
 
Dit is misschien wel één van de mooiste show-offs die ik hier gezien heb. Vooral omdat er van zo'n oude bak dan toch heel wat te maken is. En gaaf hoor dat dit een 4x4 is met Audi 5 pitter! Dat doet mij deugd ;)
 
Ongelooflijk wat een mooie show-off...!!

Zoveel werk in alleen de velgen al. Daar kan je alleen maar respect voor hebben! :)^
 
fantastisch om te lezen! goeie foto's en ook een geweldige wagen... ik stond vooral te kijken van het interieur!! wat een verschil, lijkt wel nieuw!

bedankt voor deze show-off!
 
Hallo Iwan,

Genoten van je detail. Wat een heerlijke opdracht is dit geweest en wat een extreem mooi resultaat heb je behaald. Complimenten voor deze heerlijke detail. Wat ziet die auto er weer prachtig uit. Ik hoop dat de eigenaar zorgvuldig is met het onderhouden, want dan kan deze auto nog lang zo blijven.