• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW POLO R LINE

@Cordoba Dankjewel. Ik heb geen sleutels in het stopcontact. Maar de start/engine knop. Ik kom ook van een

Thankssss!
Bij contact uit (maar sleutels er nog in) blijven de displays bij mij ook aan, de situatie met sleutel uit het contact zal voor een auto met startknop waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met 'sleutel buiten de auto'.
 
  • Leuk
Reactions: RoosM
Welkom! Hartstikke veel nuttige info te vinden en een aantal topics voor de basis!

Bij sommige autos kun je ook nog in de instellingen kiezen of radio even aan blijft of meteen uitgaat.
Maar waarschijnlijk gaat alles na een tijdje uit of wanneer de auto op slot gaat.
 
  • Leuk
Reactions: RoosM
Welkom! Hartstikke veel nuttige info te vinden en een aantal topics voor de basis!

Bij sommige autos kun je ook nog in de instellingen kiezen of radio even aan blijft of meteen uitgaat.
Maar waarschijnlijk gaat alles na een tijdje uit of wanneer de auto op slot gaat.
@Jellezz dankjewel en voor je tip!