• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

waar gaat jullie voorkeur naar uit

kane

Detailing rookie
17 mrt 2009
110
0
En Waarom,

Mequiars Ultimate Wax (vaste vorm)
Mequiars Gold class carnauba plus premium wax (vaste vorm)

Wil 1 van deze twee waxen aanschaffen maar kan nog lastig kiezen,wil ik gaan voor de beading of de diepe glans etc etc

wordt voor een zwarte vectra gebruikt

Vriendelijke Groeten

omdat ik hier heel makkelijk kan aankomen bij de plaatselijke autoshop
heb geen tijd en bijna niet thuis om iets over de post te laten komen
en vind in een shop halen gewoon simpel weg makkelijk

Dus je overweegt een misschien niet goed product voor jou, omdat je het in de plaatselijke autoshop kunt halen? Dat zou voor mij geen reden zijn om voor meguiars te kiezen. Er zullen vast velen tevreden zijn met de producten, maar via Carclean kan je producten ook op een ander adres laten bezorgen, en ik weet niet of het kan, maar misschien op een post nl punt bezorgen en daar afhalen?

Ik snap je redenatie (koop ook liever iets wat ik vast kan houden dan van een scherm) maar toch zou ik zoals Bjorn ook al aangeeft verder kijken.

De Mequiars waxen die jij noemt blinken nou niet echt uit in stand tijd en duurzaamheid.
Voor die prijs heb je ook (bijna) een goede Dodo wax die veel langer blijft zitten, nog makkelijker verwerkt en minstens zo goed is als de Mequiars.

Als je er niet tegen op kijkt om elke 4 à 6 weken opnieuw te waxen (gewoon, na een goede wasbeurt, hoeft niet elke keer gekleid worden als je de lak goed bijhoudt) dan zou ik gaan voor de Gold Class. Als je liever wat langer tussen twee waxbeurten laat ga je beter voor de Ultimate, al zal je daarmee toch ook elke 12 weken moeten waxen denk ik.

12 welen ga je met die wax alleen redden als je de auto binnen stalt en er niet mee rijdt. Na 6-8 weken is het echt op.