• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waardering vermelden achter prijs en voorraad

SLK

Detailing addict
24 jun 2010
900
65
Hallo,

Als nieuweling op dit forum, ben ik op zoek naar allerlei detailprodukten. Daarbij zou ik het handig vinden om al in het eerste scherm binnen een categorie, bv Multireinigers, niet alleen de prijs en de voorraad te zien maar ook de algemene waardering van dit produkt. Nu moet je telken op een artikel klikken op op het volgende scherm te zien of, en welke waardering het produkt heeft.

Zou dit een handige aanvulling zijn?? Het maakt het zoeken naar een produkt met een goede gebruikerswaardering, in ieder geval voor nieuwelingen, eenvoudiger.

Mvg. Theo

We zullen er eens naar kijken, maar het gevaar zit hem in 'teveel aan informatie' waardoor de site wellicht te druk en onoverzichtelijk zou kunnen worden.

Dat zou ik ook handig vinden!
Makkelijk als je een nieuw product zoekt, dan zie je a.d.h.v. de sterren hoe anderen het beoordelen.
Groetjes,

Als je bv kijkt naar de Lime Prime Lite,
dan heeft maar 1 persoon iets gemeld; dit terwijl er vééélen zijn die het een perfect middel vinden.
Het valt of staat dus ook allemaal met de input die de klanten er zelf in stoppen.
Schrijft er maar 1 of 2 man wat over het product, dan zegt dit mij ook niet veel, zal zal dan toch weer OF op het forum OF middels CC Headquarters meer te weten zien te komen.

ben ook geen fan van dit systeem!
veels oppervlakkig..

paar mensen vinden het niks en het hele product lijkt nergens naar!
terwijl het op een ander type auto lak fenomenaal is!
als je het mij vraagt... waardering eruit gooien en de reacties natuurlijk wel laten!

Misschien wat meer links naar het forum posten op de site?
iets van...:
"wil je meer weten van dit product, neem een kijkje op het forum waar onze community al je vragen beantwoord!"

Terechte reacties: dit is ook al door mij heen gegaan toen in dit Topic postte. Natuurlijk vind de één een produkt geweldig en de ander matig. Of is één heel goede beoordeling niet maatgevend. Misschien is het inderdaad handig een link te plaatsen naar het forum. Of bijvoorbeeld aan te geven of er al dan niet een beoordeling aanwezig is nog los van hoogte van de waardering.

ja of je past de waardering toe in de vorm van populariteit, dus hoe vaker iets besteld word des te hoger is de waardering (in de vorm van 5 sterren) of 1 ster met verschillende kleuren.

Natuurlijk moet je jouw gezonde verstand gebruiken bij het bekijken van beoordelingen.
Ik hecht er wel waarde aan, het is snel te zien en ik kan zelf bepalen of ik de mening wel of niet waardevol vind.
Je gaat natuurlijk niet een ander laten bepalen wat je wil......
Maar je kan zo snel op goede (of minder goede) eigenschappen gewezen worden. Wat je ermee doet is aan jezelf, je hebt dan keuze of je het wel of niet gebruikt.....

Het idee om de waardeering bij de omschrijving te plaatsten (maar voor de prijs&voorraad) kwam ook in mij op!

Je ziet zo snel welke producten gekocht worden! Aan de hand van de reviews lees je wel of je waardering gegrond vind!
Stel je hebt 5 detailsprays, Meg & Poorboy krijgen dezelfde waardering, de opmerkinging vermeld op de website kunnen zeker de doorslag geven tot de keuze voor een prodruct!

Na koop vind ik wel dat iedereen geport moet worden ook echt reactie achter moet laten over de gebruikte producten!

Kortom : Ik ben voor!

....met achter het aantal waarderings-sterren tussen haakjes het aantal waarderingen.
Dan kun je zelf bepalen of de waardering je iets waard is.

Hallo,
ff een reactie van mij:
Ik vind het helemaal niet nodig om bvb een waardering te kunnen zien bij een produkt en wel daarom:
Bij elk produkt dat je aanklikt op cc. staat wat het doet en de uitleg hoe en wat en waarom enz....:rules
Het zou wel heel slecht zijn voor de verkoop,moest er ook nog bijstaan dat het eigenlijk op niets trekt!!!
Vraag dus beter in een nieuw topic op dit forum ,wie er tevreden is over iets dat jij wil bestellen en ga er niet vanuit dat als er 3 reageren met ,,niet goed,, dat het effectief slecht zou zijn.Je hebt namelijk perfecte produkten,maar als er dan 3 personen zijn die dit produkt verkeerd gebruiken ,denk jij dat het niet goed is voor jou!!Stuur desnoods meerder pb-tjes en wacht ff af op meerdere reacties,zo ben je vrij zeker dat je geen miskopen doet.
Ikzelf was niet tevreden over mijn natty's ,wat bleek:ik heb ook de vloeibare fx synwax van mothers en als je die vergelijkt met de natty's ,dan voelt die natty's helemaal niet glad meer en toch geeft die een betere bescherming dan de fx synwax en een langere standtijd.Wat niet wegneemt dat die wax van mothers mijn favoriet blijft, voorlopig toch.:lol

Het wordt al anders als ik binnenkort ga ,,dappen,, , dan kan ik de fx synwax schrappen , want er zitten oplosmiddelen in die het voorgaande werk teniet doen en dat heb je dan weer niet met de natty's.(carnubawax)
MVG Danny

Bartezzz zei:
ja of je past de waardering toe in de vorm van populariteit, dus hoe vaker iets besteld word des te hoger is de waardering (in de vorm van 5 sterren) of 1 ster met verschillende kleuren.

+ 1:cool

Dat kunnen we wellicht wel doen ja. :ja

Want ik kijk nu bij de LPL en de laatste review, tsja. Die beste knul heeft het gewoon niet goed gebruikt, want als je weet hoe LPL werkt, heb je er echt geen problemen mee.

Als je naar het gedeelte Cleaners gaat, dan zie je aan de rechterzijde een kolommetje met 'best verkocht'.
Ben dan wel benieuwd of ScratchX dan alsnog boven LPL komt te staan.
Als leek zou je naar dat rijtje gaan kijken, zie je ScratchX bovenaan en dan straks met 2 sterren en LPL niet in het rijtje ( minder verkocht blijkbaar ) maar dan wel met 5 sterren ( indien verder zou gaan spitten )

Wat anders maar wat ik zelf wel interessant vind ( conculega shinerama heeft het soms ), is een fototje van de productomschrijving ( verrhouding / gebruiksaanwijzing etc ).
Als je op een product klikt kan je meteen de juiste info vinden ( ipv op forum de tekst 'RTFM' te lezen ) .... je weet dan al meer.
Zeker voor hen die niet/nauwelijks forumgericht zijn lijkt het mij een pluspunt.
Ik wapper nu wel even af van de originele vraag, maar nieuw topic openen leek me ook weer zo overdreven.

Wil hier wel nog even reageren met het volgende:

Menig bezoeker van het forum heeft ondertussen een aardig idee wat kwaliteit producten zijn, omdat we ons er mee bezig houden.

Nieuwe mensen die liefhebbrs zijn van mooie autos weten dit nog niet. Als zij een lijst van ongeveer 40producten zien (shampoos bijvoorbeeld) dan gaan ze die niet alle 40 doorlezen.

Waarom niet? Mensen zijn over het algemeen erg lui & zien graag in een oog opslag welke producten ze moeten hebben. De best verkochte items lijstje is misschien ook net iets te klein & zal niet door iedereen worden opgevallen.

Maw, ik blijf van mening dat de waardering vermelden achter de omschrijving, maar voor de prijs (of de producten rankschikken op populariteit -dit moet dan wel er duidelijk bij vemeld worden- ) een goed idee zou zijn. ;)

Vergelijkbare onderwerpen