Hallo poetsliefhebbers
Dit weekend wil ik het interieur van mijn autotje eens stevig onderhanden nemen. En met name de kunstof delen kunnen wel eens een buffertje gebruiken. De fotosessie van de voors en na's volgen later.
Zogezegd zogedaan natuurlijk. Nu heb ik al wat informatie vergaard natuurlijk hier op dit forum en bij Arjan en Wilma
^ en die gaven mij hetzelfde advies. Gewoon schoonmaken met:
Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
Ik doe 1:15 want het is niet sterk vervuild. Althans dat geloof ik zelf.
Hierna buffen met:
Poorboys World Natural Look Dressing
Nu heb ik alleen nog wat vraagtekens bij de doeken of pads die ik hiervoor het beste kan gebruiken. Ik heb zat van deze dingen:
Poorboys World Microfiber Applicator
Ik neem aan dat ik met deze applicator prima de Natural Look kan aanbrengen en hierna afnemen met een doek of dezelfde applicator?
Is deze applicator ook goed voor de APC aan te brengen en hierna af te nemen met een:
Poorboys World Deluxe Mega Towel - Koraal
Ik hoop dat dit het juiste is?
Groetjes Ronnie
Dit weekend wil ik het interieur van mijn autotje eens stevig onderhanden nemen. En met name de kunstof delen kunnen wel eens een buffertje gebruiken. De fotosessie van de voors en na's volgen later.
Zogezegd zogedaan natuurlijk. Nu heb ik al wat informatie vergaard natuurlijk hier op dit forum en bij Arjan en Wilma
Poorboys World Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
Ik doe 1:15 want het is niet sterk vervuild. Althans dat geloof ik zelf.
Hierna buffen met:
Poorboys World Natural Look Dressing
Nu heb ik alleen nog wat vraagtekens bij de doeken of pads die ik hiervoor het beste kan gebruiken. Ik heb zat van deze dingen:
Poorboys World Microfiber Applicator
Ik neem aan dat ik met deze applicator prima de Natural Look kan aanbrengen en hierna afnemen met een doek of dezelfde applicator?
Is deze applicator ook goed voor de APC aan te brengen en hierna af te nemen met een:
Poorboys World Deluxe Mega Towel - Koraal
Ik hoop dat dit het juiste is?
Groetjes Ronnie