• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarmee ontvetten jullie trims ??

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik vroeg me af waar jullie het exterieur kuntsstof mee doen ontvetten alvorens een product als Black wow of Trim detailer aan te brengen. Ik heb het tot nu toe altijd met Dasty gedaan en vroeg me af of er betere producten voor zijn. Ik zag zojuist bijvoorbeeld Super Degreaser in de shop bij Tim staan. Iemand ervaringen met dit product??
 
Ik ken het, en hij is momenteel ook nog eens out of stock! Tim, enig idee wanneer hij weer binnen komt?
 
De Meg's is prijstechnisch intressanter als de werking van beide hetzelfde is :-" :grinning:

Wil eigenlijk ook nog zo'n grote fles APC, dus ben ook wel benieuwd wanneer deze van Meg's weer op voorraad is...
 
je kunt 'm ook rechtstreeks bij megs bestellen, moet je alleen wel een creditcard hebben.
dus als je echt verlegen zit, kun je het daar nog halen.
 
Xizer zei:
Ik zag zojuist bijvoorbeeld Super Degreaser in de shop bij Tim staan. Iemand ervaringen met dit product??

Ja ikke :)
Ik gebruik het om mijn trims en banden te ontvetten.... die drap die er elke keer weer af komt is bizar! :-"
 
Heb horen fluisteren dat hij dinsdag weer binnen zou zijn.... maar anders neem je toch de kleine verpakking PB APC, kun je zelf testen welke je beter vindt... ;)
 
sjoerdnijhuis zei:
Ja ikke :)
Ik gebruik het om mijn trims en banden te ontvetten.... die drap die er elke keer weer af komt is bizar! :-"

idd gisteren ook weer meegemaakt, eerst netjes schoongemaakt tijdens het wassen van de auto, daarna apart nog een keer ,met dasty, daarna met trimdetailer erop en nog kwam er allemaal zwarte meuk af.
 
APC/Safe Degreaser/Super Degreaser
APC & SD voor trims e.d. SD voor banden.
 
bassochist zei:
je kunt 'm ook rechtstreeks bij megs bestellen, moet je alleen wel een creditcard hebben.
dus als je echt verlegen zit, kun je het daar nog halen.

Hey,

Ik heb zojuist eens op die website van Meg's zitten rondkijken maar de producten zijn daar allemaal 3 keer zo goedkoop als hier?? Heb jij ervaring met bestellen daar?? Een creditcard is geen probleem. Enig idee of ze voor die paar dollar verzendkosten die daar genoemd worden ook naar nederland verzenden??

Groetjes

Benny
 
Meguiar's bepaalt zelf, gek genoeg, de prijzen voor Europa!

Meguiar's verscheept zelf dus ook niet naar Europa. Hou rekening met een toeslag van ongeveer 30 tot 50% voor verzending. En officieel moet je 19% BTW aftikken als het hier aangeboden wordt, maar dat wordt zelden gedaan.

Wij vinden het al vervelend genoeg dat de prijzen hier hoger zijn, dus ik wil de vragen de USA - Europa prijzendiscussie niet verder te voeren!
 
yep, was laatst in duitsland op een amerikaanse basis vlakbei idar oberstein, ben daar ook nog tax free wezen shoppen, loop ik daar door die supermarkt, staat daar de meguiars gewoon tussen de automaterialen, en nu moet je niet schrikken, ik kocht daar dus een fles wheel cleaner voor 2.44 dollar, heb er gelijk een paar meegenomen, voor de rest hadden ze alleen de cleaner wax staan, en wat trim spul en shampoo maar dat had ik allemaal nog, kon ook geen enkel product vinden wat duurder was dan 5 dollar.
 
ik heb al vanalles geprobeerd maar kreeg eigenlijk nooit een echt goed resultaat, tegenwoordig gebruik ik de interior en carpet cleaner van meguiars en die geeft het voor mij gewenste resultaat. Na gebruik de plastiek delen even voeden en klaar is jan!
 
Meg's heeft een beetje vreemd beleid t.o.v. Europa. Lang vóór het hier te koop was heb ik ook wel eens geprobeerd wat te importeren, maar dat kon alleen via een particuliere shop in de UK. Daar zijn de prijzen overigens vrijwel gelijk als de Nederlandse prijzen. En Amerikaanse bases zijn Amerikaans grondgebied, dus...