• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wachtwoord werkt niet overal

Sharif

Detailing addict
22 jul 2012
125
62
Hallo,

Via de normale computer thuis sta ik automatisch ingelogd op de site hier. Met het wachtwoord wat ik heb ingesteld.
Maar als ik via mijn GSM of een andere computer wil inloggen, dan wil mijn wachtwoord niet pakken, terwijl ik echt hetzelfde wachtwoord wil gebruiken.

Zou een van de administrators mij het wachtwoord per PM kunnen sturen, waarmee ik ingelogd sta?

Groeten,
Sharif
 
Dat heb ik al diverse malen geprobeerd.
Ik moet dan mijn gebruikersnaam invoeren en het antwoord op mijn geheime vraag.
Nu kan het antwoord niet anders zijn als wat ik invoer, maar hij pakt hem gewoon niet.
Hij springt dan meteen weer terug op Gebruikersnaam invoeren.
 
Sharif;302826 zei:
Zou een van de administrators mij het wachtwoord per PM kunnen sturen, waarmee ik ingelogd sta?

Dat kan helaas niet, alles is versleuteld. We kunnen wel een nieuw wachtwoord aanmaken voor je.
 
Hallo Bert,

Zou je dat willen doen ?
Dan heb ik namelijk weer alles up to date en kan ik weer overal inloggen.
Alvast bedankt...

Gr. Sharif
 
@Sharif, maak het niet moeilijker dan het is
Rechtsbpoven "Inloggen" en dan knop "wachtwoord vergeten"
Krijg je een mail op het adres dat je in je account hebt aangegeven

Het is niet voor niets dat de accountgegevens versleuteld zijn.
Is tegen de boefjes ...
 
Dat is het juist, als ik op "Wachtwoord vergeten" klik, dan moet ik mijn Gebruikersnaam invoeren, maar daarna moet ik een antwoord geven op mijn geheime vraag " Mijn ex-auto".

Nou, ik weet dus echt wel wat voor een auto ik als laatste gehad heb, maar op welke manier ik dat ook in typ, hij pakt het gewoon niet.

En daarom kan ik ook geen nieuw wachtwoord in mijn mailbox krijgen, dat is het punt juist !
 
Kan misschien even duren met hotmail en check je spamfilter.