• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Was / poets kar 2.0

Prachtige waskar.
Ik ga een was bescheidenere maken van een oud kastje. Resultaat volgt later wel eens.
conv_1702.jpg
conv_1703.jpg
conv_1704.jpg
 
Gaaf hoe jullie karren eruit zien.
Waar halen jullie de "basis" kar vandaan?
Ik kan zo niks vinden, behalve gereedschap karren met lade's enzo
 
Inderdaad kastje is eigenlijk volledig zelf gemaakt op basis van oud kastje.
Daarna lades in gemaakt en lichten en electriciteit ed op aangebracht. Eigenlijk is het allemaal gerecupereerd matriaal.
Die ruimte is mijn garage, mancave, detailcorner. Is wel nog wat werk aan om hem te optimaliseren. Het is eigenlijk een L vorm.
 
@Altos Een beetje behoorlijke bouwmarkt verkoopt wel wielen. Alleen als je 2 bokwielen en 2 zwenkwielen kiest, let dan wel op de hoogte.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Ze hebben ook wielen bij de Action, het loont zich om even te vergelijken met de bouwmarkt.
 
Bikkel welk soort platen gebruikte je voor je bovenblad ?
Ik had gedacht aan trespa platen om mijn poetskar verder uit te breide maar deze zijn zelf moeilijk om op maat te zagen voor mijn kar.
 
Dacht ik wel heb dit ook gehoord dat dit niet zomaar bij te zagen is en welke plaat dikte heb je gebruikt want heb schrik als ik een 3mm dikte ga nemen dat deze mss door gaat buigen als ik de volle emmers op deze plaat ga zetten.
 
Ik weet niet precies wat ik heb gebruikt. Maar geen 3 mm, eerder 6 of 8 mm. En rond de openingen voor de emmers zit extra profiel gemonteerd. Voor extra stevigheid.
 
Ik was niet van plan om de emmers op mijn kar te gaan integere maar gewoon er op zetten zodat ik mijn niet constant moet bukken voor de rest ziet het er strak uit alleen de led lampen zouden voor mij ook handig zijn maar daar begin ik niet aan zo handig ben ik niet met elektro haha
 
Dit staat toch heel erg hoog op mijn verlanglijstje!

Niet zo uitgebreid, maar zo'n kar waar 2 gritguards in kunnen en mijn wheelwoolies.
 
Ik had al tijden het maken van een kar op de planning staan. Ben er vorig jaar aan begonnen en nadat ik een eind op weg was wilde een buurman van een eind verderop de kar kopen. :)

Jammer genoeg gedaan... Daarna nooit meer begonnen aan een nieuwe.

15002301406541016034062.jpg
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie en RbL
Ik had al tijden het maken van een kar op de planning staan. Ben er vorig jaar aan begonnen en nadat ik een eind op weg was wilde een buurman van een eind verderop de kar kopen. :)

Jammer genoeg gedaan... Daarna nooit meer begonnen aan een nieuwe.

Bekijk bijlage 98010

Ook deze ziet er heel goed uit... Ik heb zelf ooit een kist gemaakt voor de opslag van alle spullen en heb altijd al een nette kar willen maken. Helaas nu nog geen ruimte voor, maar zodra ik die heb ben ik ook van plan zoiets te maken.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx