• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wasbeurt BMW

RuudM

Detailing trainee
4 mei 2016
10
48
45
Voor

51e085a8e9b7be89122d65a5cf51445c.webp

2b9c85d65c668432506664fa4ea9cc5a.webp

05517adc5cb63b1dc56cd28e68573306.webp

Na het wassen..
Nonferro voor de velgen, dodojuse verdunt in sprayfles als soort prewash (hogedruk met foam lans staat op mn wenslijst) en daarna gewoon met wassing mitt en twee emmers...van boven naar beneden.

f1f399b58b523b7a79a3883a06671678.webp

c2d3479e8a703ef3c6cafb2b6a222d90.webp

9ad41820738ef69c91b5379d88133bcb.webp

Ik detail nog maar een half jaar...Dit houd in wassen met de twee emmer methode. .kwastje voor de kieren...non ferro voor de velgjes. ..soft99 wax...velgen wax ..leer reinigen etcetera.

Dit is dus mijn eerste winter en ik erger mij kapot, de route naar mijn werk rijd regelmatig vrachtverkeer dus de auto is in no time zwart. Niet heel erg want ik heb hem in het najaar in de wax gezet ..maar toch die vrieskou is maar niks.

Hoe doen jullie dit tijdens de wintermaanden ?

Hele verbetering!

Met de wintermaanden was ik gewoon minder.
Normaal was ik de auto's om de 2 a 3 weken. En tijdens de winter een week of 5. Mits het weer toe laat.

Als een beetje extra bescherming breng ik Monello Acquafobia aan.

• Leuk
Reacties: Stefan O en RuudM
Tja met een witte (of zwarte) auto houd je dit probleem altijd. De enige echte 'oplossing' is een zilveren auto kopen, ergens anders werk/huis zoeken of er vrede mee hebben dat ie gewoon best vies wordt in de winter;)

Ik vind het juist ook wel lekker als de auto eens echt goed vies is, heb je juist weer meer resultaat van je wasje!

Ziet er iig weer mooi uit zo!

• Leuk
Reacties: Blade en RuudM
Die is weer mooi wit;) Heb hetzelfde probleem met mijn zwarte auto, vrijdag gewassen is nu al niks meer van te zien:confused: Blijft jammer dat de regen je auto niet schoon wast haha:p

• Leuk
Reacties: RuudM
Denk niet dat mevrouw Zluytr daar zo gelukkig van wordt..

Ik heb eens spullen van mijn vrouw geprobeerd te ruilen; schoenen, tassen, noem het maar op. Voor iets waar ik wat meer aan heb:D Het enige waar dat in resulteerde was een hoop heisa en een aantal (extra) nieuwe artikelen

:laughing::p