• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wasbox eigen spullen

@Jansen dankjewel! Ik ben nog aan het overwegen. Ik kreeg inderdaad al de tip dat foam creëren niet per se nodig is. De reinigende werking zou er ook zijn zonder foam.
Ik hou ook de optie open om het gewoon met een plantenspuit aan te brengen. Alleen vraag ik me af of ik dan niet heel lang bezig ben, en ondertussen het product (ik denk aan Bilt-Hamber Touchless) al aan het opdrogen is?
Enige nadeel met een goede vernevelaar in de wasbox, als het een beetje waait moet je echt heel dicht bij sprayen, anders waait alles weg.
 
  • Leuk
Reactions: Ester
@Jansen dankjewel! Ik ben nog aan het overwegen. Ik kreeg inderdaad al de tip dat foam creëren niet per se nodig is. De reinigende werking zou er ook zijn zonder foam.
Ik hou ook de optie open om het gewoon met een plantenspuit aan te brengen. Alleen vraag ik me af of ik dan niet heel lang bezig ben, en ondertussen het product (ik denk aan Bilt-Hamber Touchless) al aan het opdrogen is?
Volgens mij droogt foam iets minder snel in maar verschil is klein, en anders gewoon bij sprayen als begint in te drogen. Bij drukspuit niet te fijne nevel gebruiken bij warm weer, iets meer vloeistof sprayen.

Ik heb gardena 5l Drukspuit (€30-35) werkt goed, is een aanrader.

Hoe meer lucht je in drukspuit hebt, hoe langer je op druk kunt houden. Ik hoef bij 5l gardena drukspuit bijna niet bij te pompen. (Vaak ook maar 2 liter erin).
 
  • Leuk
Reactions: Jansen en Ester
Denk voor alle tips en het meedenken! Voldoende inspiratie zo.
Ik neig naar een drukpomp van 5 liter, zodat er voldoende lucht in kan.
Update volgt!