• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wasbox eigen spullen

Kerby1402

Detailing rookie
16 mrt 2023
3
15
Recentelijk wat was spullen gekocht voor de auto. Helaas geen ruimte om het thuis te doen, dus dan op naar de wasbox.
Zie helaas wel vaker dat er op de website dan staat dat eigen spullen niet toegestaan zijn.
Heeft iemand wat locaties waar dit wel toegestaan is? (liefst in de omgeving Den Haag/Zoetermeer).

Zelf gekeken bij Bob (Zoetermeer) en Happy Duck, echter staat dan op de sites dat het NIET toegestaan is...

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.547
193
46
Den Haag
Als het rustig is, kun je vaak je gang gaan bij Total Jongeneel naast het van der Valk hotel in Nootdorp.
Je kunt zelfs, tegen betaling, je eigen emmers vullen met warm water.

20160202_101122.jpg

20160202_101334_zpspy1xvhth.jpg

Zoranurai

Detailing chief
11 jul 2022
133
75
Recentelijk wat was spullen gekocht voor de auto. Helaas geen ruimte om het thuis te doen, dus dan op naar de wasbox.
Zie helaas wel vaker dat er op de website dan staat dat eigen spullen niet toegestaan zijn.
Heeft iemand wat locaties waar dit wel toegestaan is? (liefst in de omgeving Den Haag/Zoetermeer).

Zelf gekeken bij Bob (Zoetermeer) en Happy Duck, echter staat dan op de sites dat het NIET toegestaan is...
Ik sta om de week in de ochtend ongeveer 2.5u bij bob zoetermeer, nog nooit iemand heeft er wat van gezegd. Nu moet ik zeggen dat ik altijd ga als het rustig is. Happy duck neem ik vaak een handfoamer of sprayfles mee en doe ik enkel een wekelijkse foam+rinse.

Overigens heb ik wel mijn proces zo efficient mogelijk gemaakt. 1 emmer, 6 washpads, eigen shampoo mee die ik met een jerrycan erin giet op locatie. Binnen bij bob hebben ze ook perslucht waarmee ik de kiertjes en banden droogspuit voor tire shine.

VincentK

Detailing chief
31 mrt 2018
98
75
Gewoon op een rustig moment gaan bij een bedrijf met meerdere wasboxen, dan zal je niet snel iemand "in de weg staan".
En als je dan gaat zou ik het niet te bont maken, dus geen 2.5u daar blijven hangen ;)

Zelf kan ik de auto's gelukkig op de oprit wassen, zelfs terug naar de straat zou ik niet meer willen.

• Leuk
Reactions: Ric325i en SkyBuMp

Zoranurai

Detailing chief
11 jul 2022
133
75
Vooral dat rustige moment gaan. Ik hou er zelf ook niet van om daar zo lang bezig te zijn als het druk is. Nu moet ik zeggen dat ik vaak het langste bezig ben met de wielen…

• Leuk
Reactions: VincentK