• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wasbox met snow foam omgeving Hoofddorp

Dutch_M118i

Detailing rookie
28 mei 2020
2
2
Hey iedereen,

weet iemand of er in de omgeving van Hoofddorp een wasbox zit waar ik m’n auto ook kan foamen?Ben ze nog niet tegen gekomen en Google helpt ook niet echt..

Thanks!
 
Hoe bedoel je dat?
Wil je dat de wasstraat die dienst aanbiedt of wil hij je eigen spullen meenemen om dat in die wasstraat te kunnen/mogen doen?

In mijn beleving kun je bij alle wasstraten je auto eerst in een schuim zetten.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ik ben op zoek naar een wasbox waar ik mijn auto eerst goed kan laten inschuimen door de lans, de wasboxen hier geven zo’n mager sopje daar schiet je niks mee op..
 
Ik heb een paar keer bij Shell van Kalmthout gewassen met eigen spullen, maar kan helaas niks over het schuim zeggen. Je kan er altijd even langsrijden en het voor die euro of wat het kost proberen?
 
Ik heb goede ervaringen met de wasboxen van De Wasbeer. Ik ben wekelijks bij die in Leeuwarden te vinden en ik ben tevreden met de verlichting (erg belangrijk als je na 's avonds laat nog zin krijgt om de auto te wassen :D), hogedruk lance en schuim. Schuim lijkt wat te vlekken als je gaat afspoelen maar dit gaat gemakkelijk met de hogedruk eraf. Schuim lijkt het ook goed te doen, mijn Gyeon Wetcoat blijft ook aardig intact na meerdere wasbeurten. Zeker aan te raden.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Hey iedereen,

weet iemand of er in de omgeving van Hoofddorp een wasbox zit waar ik m’n auto ook kan foamen?Ben ze nog niet tegen gekomen en Google helpt ook niet echt..

Thanks!
In Diemen hebben we een wasbox met een pre wash, niet schuim maar wel ander spul wat een goede pre wash is voor als je even de auto wilt afspuiten. Als er een coating op de auto zit is het helemaal ideaal, wax vreet het spul na verloop van tijd toch op. Vervelende is alleen dat er altijd iemand rond loopt die controleert of je niet je eigen spullen meeneemt.