• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wasbox met snowfoam omgeving Den Haag

cvdv1991

Detailing trainee
14 jan 2019
17
25
Beste detailers,

Sabel me niet gelijk neer, ik weet dat foams uit wasboxen te agressief zijn voor waxen etc :yum

Toch wil ik de auto even foamen in een wasbox, echter kan ik geen wasbox vinden in omgeving Den Haag waar ze dit aanbieden.

Alleen McWash op de Binckhorst heeft foam maar die werkt heel vaak niet, en ik vind het een smerige zooi daar.

Kortom, weet iemand er eentje?

Alvast dank!
 
McWash hier is echt te góór voor woorden en vaak vaut volk in zeer vaute auto´s wat er rond blijft hangen....Het enige wat ik er doe, is m´n scooter gauw afspuiten omdat het naast m´n werk ligt en op de route naar huis. Voor de rest blijf ik er weg...

Anders zou je eens kunnen kijken bij Total Jongeneel in Nootdorp naast het van der Valk hotel.

 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Bij Total Jongeneel kom ik sowieso altijd om te wassen, alleen daar hebben ze geen foam, en ik wil even foamen morgen omdat ik geen tijd heb om de auto te doen.
 
Ja dat is een optie, maar ik wil nu even snel foamen in zo'n box. Dit doe ik verder nooit, maar voor noodgevallen is het wel handig.