ladybug zei:@DOV: Slecht de foamlans of je weet het niet?
Is de foamlans van de wasbox slecht of niet? Die gebruik ik namelijk wel altijd...áls ik in de wasbox ben...
ladybug zei:@DOV: Slecht de foamlans of je weet het niet?
ladybug zei:op zich is even afspuiten niet veel werk.
ladybug zei:Zo smerig wastie, cabriodak ga ik morgen maar met de stofzuiger "ontharen", klotebomen hier.
Morgenmiddag ga ik z'n pyama ophalen die uit de USA komt, samen met nog iemand zoeen besteld. Dan is het probleem van de vieze kap opgelost.
Ich bin ein bisschen schmutzig
Na de wasbox en kentekenplaten laten maken:
Ich bin wieder sauber und Niederlander! Hipp, hipp, hurra!!! Ich bin sehr verehrt!!!
Ik zou het zeker doen, je kap kan wel lijden onderin, maar hij heeft meer last van die pekel(substantie) die ze momenteel gebruiken. Mocht er maar dreiging zijn dat het gaat vriezen, dan pekelen ze van tevoren vanwege de zoab.ladybug zei:Wil voor de winter wel een hardtop maar twijfel wel. Schijnt weer voor je kap heel slecht te zijn dat ie er maanden opgevouwen onderzit.
ladybug zei:Misschien eens uitzoeken of tie er niet uitgehaald kan worden in de winter, hoe complex dat is.
Hai Timon, ik heb geen idee maar zou me niets verbazen als je die er gewoon op kan zetten. Zal het anders wel even vragen als ik donderdag ga.Timon zei:Ladybug
weet jij hoe het met de foamlansen is gesteld in Z'meer? Ik was de auto altijd bij mijn ouders omdat ikzelf 3 hoog in R'dam centrum woon. Maar in die nieuwe vinexen van Berkel city waar m'n ouders wonen mag je officieel weer niet je auto wassen:s
Nu hebben m'n ouders opzich geen bezwaar tegen het wassen met de karcher en daarna de washmitt maar een foamlans komt er echt niet in. Nu zit m'n outo best behoorlijk onder het zand en wil ik eigelijk gewoon foamen. Maar in R'dam heb ik zo wasbox nog niet gevonden en Z'meer weet ik eigenlijk niet. Want das ook niet zo ver bij Berkel city vandaan.
Ik nl nog nooit van een locatie gehoord waar je je eigen foam er in mag gooien of je eigen foamlans mee kan nemen...
ik heb geen idee maar zou me niets verbazen als je die er gewoon op kan zetten. Zal het anders wel even vragen als ik donderdag ga.