• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat heb ik nodig om krasjes weg te krijgen?

golf20vturbo

Detailing rookie
21 nov 2008
13
0
De tekst zegt het al, wat heb ik nodig om mijn karretje ook ik top conditie te krijgen.
Het gaat om een golf 4 uit 98 en de kleur is jawel ZWART ( uni kleur ).:-)^
KRASSEN KRASSEN en nog eens KRASSEN rondom geen afgunst krassen maar krassen van de
vorige eigenaar (krasstraat )en van ondergetekende krassen door wassen met de hand. (wel verkeerd dus):'(
Ik ben er nu zo langzame hand wel een beetje flouw van en wil er dan ook vanaf,MAAR
voor dat ik voor 500 euri aan spullen koop en dan nog niet het gewenste resultaat vind ik een beetje jammer.
Wat heb ik nu eigelijk nodig, als iemand zich geroepen voelt om mijn te helpen hoor ik dit
graag b.v. om een testspot te maken zodat ik kan kijken hoe het moet EN hoe ik de schowroomshine
weer terug krijg ( het liefst met de hand, maar vag lak is HEEEEEL hard dus ik laat me verrassen )

4a9da810f417f-DSC_1621...webp

een klein voorbeeld

ik had vanmiddag foto's gemaakt maar ik krijg ze er niet op.

Tja, veel krassen, dat schreeuwt om machinaal behandelen (DAP500 is t/m 3 september erg aantrekkelijk geprijsd).

Als je in de gelegenheid bent om naar Bergschenhoek te rijden, zou ik eens bij Carclean aankloppen, dan weet je het gelijk van de experts.
Of je zou eens bij een forumlid bij jou in de buurt langs kunnen gaan. Vast wel iemand hier die je wil helpen met spullen uitzoeken of testen.

Wat heb je trouwens al in huis aan spullen? (vergeet de spons ;) )

Ben het volledig eens met Soepergrover. En zou ook proberen morgen nog langs te rijden bij mannen van Carclean, want lijkt er op dat je machinaal aan het werk zult moeten en dan kun je nu voordelig aan een DAP komen.
Dus morgenochtend even bellen en meteen afspraakje maken. Ze zullen wel niet vroeg sluiten, want ik vermoed dat ze wat bestellingen krijgen...

M.b.t. de foto's. Er is een How To ergens hier op het forum. Ik zal even voor je zoeken en dat hierbij plaatsen.

https://forum.Carclean.com/cc_postst4077/heren-heren-ik-wil-ook-een-plaatje-toevoegen.aspx
en
https://forum.Carclean.com/cc_postst100/De-hoe-upload-ik-een-fototutorial.aspx

Succes,
Aficior

Ik heb NOG ''niks'':schaam want , welke klei, claener, wax en ga zo maar door heb ik nodig, imand die er verstand
van heeft en mijn auto ziet kan misschien zo zeggen wat ik nodig heb maar deze persoon moet ik nog
tegen komen:lol

Dat zijn "deftige" swirls :s
Denk dat je je arm kapotwerkt als je dat handmatig wil doen zeker met die harde lak...resultaat zal ook niet zijn zoals je wil denk ik (het lijkt erop dat je echt wel gaat voor de showroom-perfectie ,^^ )

Ik zou in ieder geval gebruik maken van de aan bieding van de DAP 500 aanbieding die er nu is op Carclean.com want met de hand ga je niet blij worden om je swirls weg te krijgen. Dat is dan de basis van je nieuwe collectie en een veilige aankoop waar je geen spijt van krijgt. Welke producten je er dan bij moet kopen dat kun je dan goed overleggen met Frank of Havanna bijvoorbeeld. De aanbieding is geldig tot donderdag 3 sept. 21.00 uur.

golf20vturbo zei:
een testspot te maken zodat ik kan kijken hoe het moet EN hoe ik de schowroomshine
weer terug krijg ( het liefst met de hand, maar vag lak is HEEEEEL hard dus ik laat me verrassen )

je hebt het zelf al aangegeven: testspot! ;) Overigens zijn VAG lakken niet altijd hard, je kan er niet zonder meer vanuit gaan dat, omdat je een VAG-auto hebt, je gelijk dan ook een harde lak hebt. Zeker bij de oudere auto's (zoals de jouwe) hoeft dat niet het geval te zijn.

de meeste (bijna alle) vag wagens die ik heb gehad zijn toch wel van het caliber hard, tot ZEER hard (vooral de 98 en eerdere lakken kunnen keihard zijn!)

zijn dit wel swirls? lijken een beetje op schuurspons krassen (dezelfde als ik ooit eens heb gezien, alleen zijn deze veel mindr)