• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat heb jij altijd in je auto liggen?

Omdat ik altijd op locatie moet wassen, heb ik veel van mijn was-spullen altijd achterin staan. Is het slecht met deze vorst de spullen erin te laten staan. Of is het beter deze tijdelijk binnen te zetten.

Jep, ik zou ze zeker binnen zetten. Ik heb last van veel vocht door spullen in mijn auto te zetten en de laatste keer had ik een bevroren Silk Dryer. :p



Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Rowen93
Jep, ik zou ze zeker binnen zetten. Ik heb last van veel vocht door spullen in mijn auto te zetten en de laatste keer had ik een bevroren Silk Dryer. :p

Greetz

Haha! Van vocht gelukkig zo goed als geen last. Maak mijn emmers altijd meteen schoon en droog voordat ik ze achterin zet, en natte was eruit en in de wasmachine..
 
Hah, ik heb meestal 95% van mijn collectie in mijn auto gepropt zitten. :p

  • HD + toebehoren
  • Was-emmers + toebehoren
  • Compressor + toebehoren
  • 3 grote gereedschapskisten VOL producten + doeken + pads + diversen
  • Polijstmachines in tassen
  • Stofzuiger
  • Poetskar
  • Krukken
  • Waterslang
  • Haspel
  • Aggregaat
  • ...
Als het moet, kan ik bij noodgevallen op de vluchtstrook een Full Detail uitvoeren. :D
Ik ben benieuwd wat voor type aggregaat je in dienst hebt om de HD reiniger mee te gebruiken. Dit zijn echte stroomvreters. welke HD reiniger gebruik je zelf? ik ben van plan om een karcher K5 te halen, ik kom er alleen niet uit wat voor aggregaat ik erbij moet nemen ivm het piekstroom van de HD
 
@Genius - Welkom op het forum. ;)

Poeff... Dit is van een aantal jaar terug en zou njet meer weten wat de specs waren van dat ding. Dit was een semi-fluister aggregaat van mijn tijd bij een evenementenbedrijf. Deze machines werden gebruikt om o.a. inflatables zoals reclamebogen over wielren-parcours, autoraces, etc.

Ik gebruikte toen een Nilfisk - C120 en dit ging op zich prima, maar alleen als het écht niet anders kon. De aggregaat leek het niet heel leuk te vinden, te horen aan zijn toeren als ik de HD aanzette.
Gelukkig heb ik 'm maar weinig nodig gehad, maar had 'm dus als noodoplossing.
 
Ik heb sinds kort een tasje waar ik de spullen in kan zetten achterin de auto. Hierin probeer ik eigenlijk alles voor een maintenance wash in te doen. Dit zijn dus de standaard shampoo, klein flesje foam, kwastjes, velgenreiniger, detailer/clay spray, klei zelf, oké die laatste gebruik ik minder maar toch het paste erin!
Daarnaast ook een losse tas met mn doeken etc.
Alles wat ik minder gebruik dan weer in een bak in de schuur (momenteel alles binnen staan ivm kou).
 
Achterin de 207 heb ik het volgende in een tas liggen:
- 3 MF doeken (TRC Creature Edgeless)
- Kleine sprayflesje met Gyeon Quick Detailer
- Flesje Autoglym De-Icer
- Borstel voor bekleding (wordt gebruikt om de matten zandvrij te maken tussen de stofzuigbeurten door.

Ramen doe ik tussen de wasbeurten door bijna nooit. Verder als er iets van vogelpoep tegenkom en ik ben in de buurt van een wasbox rij ik erlangs, afspuiten en quick detailer overheen. Tot nu toe *afkloppen* nog geen blijvende schade van die :skull:-vogels :D

Op vakantie heb ik wel iets meer mee. Een paar extra doeken en een fles Gyeon Glass mee. Wasbeurten op vakantie doe ik (nog) niet. Vorig jaar na een tripje naar Frankrijk was de eerste wasbeurt thuis wel puur genot. Na die wasbeurt leek het wel een andere auto.

Achterin de 5-serie van mijn ouders een iets kleinere kit:
- 2 MF doeken (TRC Creature Edgeless)
- Kleine sprayflesje met Gyeon Quick Detailer
- Kleine sprayflesje met Nanolex Interior Cleaner

Helaas tot nu toe ongebruikt. Mijn vader belt mij gewoon als de auto vies is en dan kom ik hem graag wassen. o_O