• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat ik al had moeten doen...

Egepolo

Detailing rookie
10 mrt 2014
131
0
Hallo, Mijn naam is Eric, ik ben 26 jaar oud. Zelf rij ik in een VW Polo 1.6 TDI MY2014, vrouwlief rijd in een Suzuki Swift 1.6 VVT MY2006. Dit zullen de 2 auto's zijn, welke uiteindelijk volledige behandelingen zulken krijgen. Zojuist mijn eerste bestelling gedaan op CC. De bedoeling is om eerst is kennis te maken met de producten die ik heb besteld. En zo, collectie uit te breiden om een full detail haalbaar te maken. Ik zal regelmatig met vragen voorbij komen. Gr Eric

Is er misschien een mogelijkheid dat ik eens zou mee kunnen kijken tijdens een full detail bij een van de vele leden hier? Met name het werken met een DAP, aan gezien ik die binnenkort wil aanschaffen(15 Mei).. Ik ben woonachtig in Alphen aan den Rijn. Ik hoor dan ook graag!