• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is dat voor zakje bij je bestelling?!

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
Aha, er zit een fortune cookie in! Van 1 mei 2022 t/m 30 september 2022 krijg je een klein gelukskoekje bij je bestelling (zolang de voorraad strekt). Wanneer je deze openbreekt krijg je een leuke detailspreuk/-tip in het koekje of nog beter, een !
1f381.png


Hoe kun je meedoen?
Deze actie wordt georganiseerd door Carclean.com. Bij elke bestelling ontvang je 1 fortune cookie met inhoud. Er is geen minimaal aankoopbedrag per bestelling en het koekje wordt kosteloos toegevoegd aan je bestelling.
1f64c.png


Welke prijzen kun je winnen?
Je maakt kans op:
één van de 100 kortingscodes, oplopend tot 20%
één van de 100 Monello Senza Acqua microvezel droogdoeken
één van de 100 Car Care Cards, oplopend tot € 50

Lees meer informatie over de fortune cookies actie op: https://www.carclean.com/proefjegeluk

c_ohc=M4y-UCHhnXgAX-ddHGh&_nc_ht=scontent.fmad18-1.jpg
c_ohc=qXgPNyV6SYYAX9fZIEF&_nc_ht=scontent.fmad18-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke actie en het koekje smaakte prima moet ik zeggen.

Helaas geen prijs, hoewel ik had 2 spreuken in 1 koekje zitten. Dat is ook wat waard. ;)
 
  • Grappig
Reactions: advanced
Aha, er zit een fortune cookie in! Van 1 mei 2022 t/m 30 september 2022 krijg je een klein gelukskoekje bij je bestelling (zolang de voorraad strekt). Wanneer je deze openbreekt krijg je een leuke detailspreuk/-tip in het koekje of nog beter, een !
1f381.png


Hoe kun je meedoen?
Deze actie wordt georganiseerd door Carclean.com. Bij elke bestelling ontvang je 1 fortune cookie met inhoud. Er is geen minimaal aankoopbedrag per bestelling en het koekje wordt kosteloos toegevoegd aan je bestelling.
1f64c.png


Welke prijzen kun je winnen?
Je maakt kans op:
één van de 100 kortingscodes, oplopend tot %
één van de 100 Monello Senza Acqua microvezel droogdoeken
één van de 100 Car Care Cards, oplopend tot €

Lees meer informatie over de fortune cookies actie op: https://www.carclean.com/proefjegeluk

Bekijk bijlage 154258
Bekijk bijlage 154259
Dus volgens dit koekje, kan ik mijn Monello Non Ferro ook op de lak gebruiken? voor mijn gevoel is iets wat ijzer aanpakt enorm extreem en dus schadelijk..maar blijkt wel weer wat ik er van weet haha.
 
  • Grappig
Reactions: Tim
@Tim Haha, nee ik heb het koekje eerst gebroken en er zat niets in. Ik win nooit wat (story of my life ;)) dus zelfs geen spreuk :D Ik reageerde enkel om dat je er naar vroeg. Nogmaals,blij met de tar remover van Stjarnagloss!

1653338764319.png
 
  • Leuk
Reactions: FocusM, TWA en Tim
Jullie worden bedonderd denk ik hoor, of is het pas een gelukskoekje, als je geluk hebt dat er iets in zit? Ik denk dat Johan expres lege koekjes voor mij uitzoekt...

Anyway..dochterlief vond het koekje weer lekker
 

Bijlagen

  • 20220530_180843.jpg
    20220530_180843.jpg
    115,3 KB · Weergaven: 30