• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is de beste polish en compound voor mijn Citroen C4?

DC 1991

Detailing chief
16 sep 2013
149
103
33
Zijn er mensen die mij de beste polish en compound kunnen aanraden?

het gaat om de nieuwe citroen c4 2011
lak: shark grijs (donkergrijs)

Voor wat voor auto? Lakkleur? Unilak of Metallic? Met Monello kom je op 90% van de lakken prima uit. Dus als je meer doet dan alleen je eigen auto, zou ik kiezen voor Veloce, Mezzo en Finale van Monello. De Meguiars 105 en 205 worden ook nog steeds veel gebruikt. Mocht het alleen om je eigen voertuig gaan, dan kan je specifieke compounds en polishes uitzoeken.

[MOD]Graag niet onnodig quoten, gebruik de Plaats Antwoordknop in plaats van de quote-functie[/MOD]
vraag aangepast en het is alleen voor mijn auto
soort lak weet ik niet :s

Er is geen "beste"...
Lees ervaringen in de webshop en op het forum, zelfde geldt voor APC en andere producten...

Op een C4 uit 2007 (staat ergens een show off) kon ik meer dan prima uit de voeten met de monello serie...
Wil niet zeggen dat elke auto hetzelfde is, maar geeft een idee.

Voor APC raad ik je Poorboy's aan, hoor van meerdere mensen dat de meq op je longen/keel slaat...
Heb zelf geen idee, heb zelf de Poorboy's en wou ook eens wat anders en had de vraag uitgezet, meeste antwoorden was dus neem de PB want Meq slaat op je keel......

[MOD]Graag niet onnodig quoten, gebruik de Plaats Antwoordknop in plaats van de quote-functie[/MOD]
Bedankt voor de goede raad :-)^

arjanD300;342251 zei:
Op een C4 uit 2007 (staat ergens een show off) kon ik meer dan prima uit de voeten met de monello serie...
Wil niet zeggen dat elke auto hetzelfde is, maar geeft een idee.

Voor APC raad ik je Poorboy's aan, hoor van meerdere mensen dat de meq op je longen/keel slaat...
Heb zelf geen idee, heb zelf de Poorboy's en wou ook eens wat anders en had de vraag uitgezet, meeste antwoorden was dus neem de PB want Meq slaat op je keel......

Pas daar mee op, PB APC in hoge concentratie, kan je net zo goed op je keel slaan.
Laatst bezig met 1:3 verhouding op een 20 jaar oud tuinsetje wit(Dat moest het voorstellen toen ik er aan begon), kwam even iemand kijken die al hoesten heel snel weer door liep. (was op dat moment wel aan het vernevelen.)

Al die sterk reinigende middelen zijn niet gezond (lees kan irritatie opleveren) voor huid en luchtwegen, dat kun je gewoon wel als vuistregel nemen denk ik. :-b