• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is de beste wax?

Jaa Treu dat bewijs gedeelte is het hem idd :S

ait work for me! maar Nxt kan toch niet so bagger zijn?:O

zelfs als er geen bal aan doe!
maja nou is weers omstandig heden ook nooit zelfde !

ach XD ikgeef toe ik kijk ook naar iets anders maar zolang die druppels blijven staan:p
im fine with it!

Ga denk eens binne kort een stuk gespooten metaal pakke (heb nog oude bezine klep ligge!)
die eens netjes maken 1 deel NXT 2.0 er op doen en anderen deel Gold Class plus en lekker buite laaten staan en alleen afnemen met water en niks meer!;)
zal me benieuwen hoe lang het werk na paar maande! :)

ill post results to :)^

dan heb ik en jullie definitief antwoord :p

is dat wat? dan houdt ik ook voor altijd me smoel (over nxt2.0) als na 1,5 maand uitgewerkt is XD en zoek ik een anderen wax op:p


Xsara Coupe zei:
Wellicht dat de auto van albert in een geconditioneerde showroom staat? Die nxt2.0 blijft echt geen 21 maanden zitten anders..

nou dat nou ook weer niet:p elke dag buiten!
maar word voor een 95 golf wel overdreven bijgehouden Ik duld echt geen imperfecties :grinning:
zelfs bij geringste vuiltje binnen gaat er al een MF over de dashboard en stofzuiger er door :p

mensen zeggen soms ook..* je zou spontaan smet vrees krijgen van die auto * rofl

*p.s zeg stuff op eigne ervaring en praate ook over nxt.20 in onder houdt bij me vaders yaris die buite stond in de winter periode en die houde het zeker lang uit meer dan een maand of 2*

maa rikga alles ff fris aan zien ;):cool:

+ ik voeg toe. dat ik nogal erg aan het kijke ben naar de spullen van G|Technic C1 C2 Sealant iemand mening?
 
nicknameless zei:
@ Albert,

geloof mij en neem aub van me aan, de NXT houdt echt geen 21 maanden. Het is dat je af en toe een onderhoudsspraytje over de lak heen spuit, maar daarmee verleng je absoluut niet de standtijd van de NXT.
Ik vermoed, wat, ik weet het wel zeker, dat de NXT plaats heeft gemaakt voor een detailerspray(wax).

Uit ervaring ondervonden dat deze het geen 2maanden uithoud.
De plaatsen die echt afzien zoals de motorkap daar is hij zeer snel foetsie de zijkanten das weer wat anders daar blijft hij
iets langer opzitten.
Nu ga die wax zeker nie afbreken want blijf hem nog gebruiken maar ga er nu geen vloeibaar goud van maken ...
 
Collinite is prima spul nu gebruik ik 476s omdat dit speciaal voor licht kleurige auto's is, daarvoor deed ik het met 845 werkt veel makkelijker en de glans nagenoeg het zelfde.
 
Hoe interessant ook, ik denk dat het weinig toevoegt op zo'n fossiel onderwerp. In de laatste zes jaar best wat nieuwe waxen/merken bijgekomen heb ik zo het idee:rolleyes:
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en Quantoxx