• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wat is een goede en prijsgunstige detailerspray/spraywax

1965coupe

Detailing rookie
6 mei 2011
5
0
Hallo allen
ik heb 2 oude mustangs 1 is wit (oude lak) de ander champagne beige kleur metallic met blanke lak dus (net gespoten trouwens)

tussen eengoede wax beurt gebruik ik voor ik de auto wil showen tot nu toe een mequaiars product ik dacht de quick detailer
t is een spray in ieder geval
t werkt erg snel lijkt wel water en verdampt snel snel uit t e poetsen en de boel glimt weer

t is vrij prijzig

ik vraag me dan ook of er een ander merk is dat net zo goed is en iets goedkoper
dus een spraywax die een mooie glans achterlaat op lak en chroom

alvast bedankt voor antwoorden

Peter

Voor goed advies hebben we foto's nodig hoor o:-)

Ik gebruik zelf de QD+ van poorboys world en ben hier erg tevreden over, even snel na een was beurt ofzo en het is weer :cool

(dat is toch een goed excuus of niet?)

Hi allen alvast bedankt voor de antwoorden

ik vraag me af of dodo en poorboys ergens gewoon te koop is in den haag bijvoorbeeld?

of alleen via internet?

gr Pete

ik ben hier vandaag nieuw wat is er in Bergschenhoek een zaak waarschijnlijk?

zou ik de naam kunnen krijgen ?

met vr gr Peter

Carclean zit daar. Maar het is gevaarlijk daar naartoe gaan, ze hebben daar allerlei mooie producten uitgestald. :-"

Haha ja zeer ruime keus.
Verrassend dat je hem niet kent/wist trouwens, je zit op het forum van de winkel ;)

Wordt lid van een winkel gerelateerd forum en niet weten hoe/wat/waar .... niet de eerste keer dat ik het lees maar blijf het toch een raar iets vinden

1965coupe zei:
ik ben hier vandaag nieuw wat is er in Bergschenhoek een zaak waarschijnlijk?

zou ik de naam kunnen krijgen ?

met vr gr Peter

Euhm... denk even heel goed na, je zit hier op het Carclean.com forum. :-" ;) Onderdeel van... Carclean.com en wij zitten in Berkel en Rodenrijs (niet Bergschenhoek, daar zaten we eerst :|~* )
We zijn geen gewone winkel, maar een webwinkel, langskomen is alleen op afspraak.

Je kunt alles bestellen op Carclean.com , voor 16:00 besteld is volgende dag in huis. ;)

Moderator en overigen die reageerden denk even hier aan..
ik zocht deed een search op internet over spray wax...
kwam een forum tegen waar niets over een winkel stond bovenaan (zoals er veel meer forums zijn)
carcleanforum hoeft voor mij niet direct een commercieel iets te zijn...
ik bleef eerst alleen op t forum en niet op de webwinkel
dat jullie in bergschenhoek zaten en nu in berkel..wist ik niet daar ik nooit van julie gehoord had

maar goed ik ben dus door schade en schande blijkbaar wijs(wijzer) geworden excusez-moi

groeten Peter

Kan me inderdaad vinden in wat hij zegt, via Google is het niet ondenkbaar dat niet door hebt dat een ondersteuning is van een shop.
Kom je via de shop op het forum dan is het wel duidelijk maar via Google is dat toch een ander verhaal.

Geeft niks, geen man overboord :-)^

1965coupe zei:
Moderator en overigen die reageerden denk even hier aan..
ik zocht deed een search op internet over spray wax...
kwam een forum tegen waar niets over een winkel stond bovenaan (zoals er veel meer forums zijn)
carcleanforum hoeft voor mij niet direct een commercieel iets te zijn...
ik bleef eerst alleen op t forum en niet op de webwinkel
dat jullie in bergschenhoek zaten en nu in berkel..wist ik niet daar ik nooit van julie gehoord had

maar goed ik ben dus door schade en schande blijkbaar wijs(wijzer) geworden excusez-moi

groeten Peter

Peter, het was ook absoluut niet negatief bedoeld hoor! Ik kan inderdaad best begrijpen dat je eerst op het forum terecht komt als je zoekt naar een spraywax en dat je niet meteen de link legt naar Carclean.com de webshop.

nicknameless zei:
Hmmmm, de eerste hit op Google

:roll

Geniaal stukje SEO van Carclean :-)
Door de hoge mate van traffic op het forum zal het in Google bijna onverslaanbaar zijn.

De link naar de webshop is daarna snel gemaakt voor een bezoeker :-)

Kijk daar kan ik nou van genieten :-)^

Grtz Sander