• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is een waardige vervanger voor Natural Look?

Waar ik na toe wil is dat iemand die evt een advies geeft voor een product die uitgebreider is dan alleen het dasboard dat je daar niet zo moeilijk over moet doen
 
@TS je kan natuurlijk ook kijken of je ergens samples vandaan kunt halen en zo je keuze maken voor een waardige vervangen of blijven bij de :rules
 
@bloemie: post#18 wel gelezen dan ?
Daarbij gaf ik in #12 al aan dat indien de TS zo tevreden is over een product het altijd de optie is om te blijven waar je tevreden gevoel van kreeg.
Is geen moeilijk doen en was al helemaal geen negatief gedrag jegens grandscenicman, als het zo opgevat hebt .... niet doen, was de insteek niet
 
wat een discusie....

ok ik ga gewoon terug naar de NL en koop mezelf ineens ook een fles 303, dit om men stoelen te behandelen!

waarom twijfelde ik ook? bedankt iedereen voor de vele tips, en ik ga toch mezelf eens verdiepen in de mothers protectant, nu gebruik ik trim restorer om de banden iets extra te geven, maar veel zwarter worden ze er niet van(bij men vorige banden wel, nu= hankook, vorige waren bf goodrich...zal afhangen van de rubber samenstellingvermoed ik) maar ik heb wel een prachtige beading op men banden van de trim restorer... maar zou ze toch net ietsje zwarter willen :roll (eens je begint te muggenziften over de laatste 2% extra die je kan toevoegen aan een wagen.... wil je ook wel eens iets anders)

prettig weekend iedereen :party:
 
Voor banden gebruik ik Bold&Bright gel van Poorboys World en ik vind het heerlijk spul :)^

De Wolfgang diamond tire gel (weet niet of ik het zo goed schrijf:D ) maar dat schijnt de koning te zijn voor banden (wat ik lees dan he ;) )