• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is het beste

foxman

Detailing addict
4 jun 2020
67
63
Staphorst
Hallo luitjes, ik wil een Dap Evo aanschaffen. Maar ik twijfel. Zal ik de gewone kit met Monello aanschaffen of de Vaderdag kit. Ik heb nog nooit een machine gebruikt en wil het gebruiken voor een Matiz en een Octavia 3. Moet ik nog extra pads erbij bestellen zoja welke. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
 
Inderdaad kun je CC benaderen, maar waardoor zie je het bos niet meer?
Als je je vragen concreet maakt, kunnen we hier op het forum misschien de helpende hand bieden
 
  • Leuk
Reactions: foxman
Nou ik zit meer met de hardheid van lakken. De skoda is hard qua lak volgens mij en de Matiz is denk ik zacht. Dus welke pads eventueel erbij. En bij de vaderdagkit staat erbij voor harde lakken..Dus zodoende
 
Maar als iets geschikt is voor hardere lakken, kun je er ook prima zachtere lakken mee doen. Je kunt ook een beetje "spelen" met de combinatie van pad en polijstmiddel
 
  • Leuk
Reactions: foxman
Heb je al besteld? Zo ja, dan is dit mosterd na de maaltijd. De vaderdag kit is in mijn ogen een mooie complete set die absoluut zn geld waar is, maar als je voor het eerst met machines aan de gang gaat, ben ik van mening dat een meerstapscorrectie wel wat veel van het goede is. Ik zou eerder opteren voor een goed 1 staps product en dan van daaruit kijken wat je nog nodig hebt.

Voor de losse Monello machine kan je de kortingscode gebruiken en die wordt daardoor financieel erg aantrekkelijk (140 euro). Voor het resterende bedrag kan je dan bijvoorbeeld Perfect Finish van Sonax kopen (ook extra in de aanbieding vandaag), nog twee polishing en twee finishing pads, flesje tornado en het enige wat je nog mist is de mooie tas.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al besteld? Zo ja, dan is dit mosterd na de maaltijd. De vaderdag kit is in mijn ogen een mooie complete set die absoluut zn geld waar is, maar als je voor het eerst met machines aan de gang gaat, ben ik van mening dat een meerstapscorrectie wel wat veel van het goede is. Ik zou eerder opteren voor een goed 1 staps product en dan van daaruit kijken wat je nog nodig hebt.

Voor de losse Monello machine kan je de kortingscode gebruiken en die wordt daardoor financieel erg aantrekkelijk (140 euro). Voor het resterende bedrag kan je dan bijvoorbeeld Perfect Finish van Sonax kopen (ook extra in de aanbieding vandaag), nog twee polishing en twee finishing pads, flesje tornado en het enige wat je nog mist is de mooie tas.
Nog niks besteld. Maar de Matiz was blauw maar is nu al heel lichtblauw dus heeft genoeg werk. Bij de Octavia merkte ik dat met de hand het niet het beste resultaat gaf