• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat te gebruiken...........

Rolf

Detailing addict
18 apr 2009
633
65
60
Druk in de weer de Passat 3C op te frissen, de Noorse winter heeft z'n tol geeist.......

Maar voor de finishing touch heb ik op voorraad:

M21 sealant
Wolfgang 3.0 sealant

M16 Wax
Pete's 53 wax

PB Black hole.

Wat zal ik doen............nijg naar afnemen met last inspection en dan 2x Wolfgang, that's it.
Of nog een blackhole eronder?

Voor extra glans BH gebruiken, wil je maximale duurzaamheid ga dan voor alleen de WG sealant.

Als je 'm vannacht droog wegzet niet.
Zou het zonder BH doen maar kijken of je de wolf kan toppen ( morgen uiteraard ) met de Pete.
Ik schat in dat je resultaat dan echt blingbling zal zijn

Bedoelde meer dat de BH de lak een tint donkerder maakt. De ene lak meer dan de andere, dat wel.

Wolfgang is top, maar moet dan echt wel 12 uur droog blijven.

Dan evt. voor duurzaamheid na een dagje toppen met M16.

Zo, die black bitch is klaar, nou ja, bijna.
Voorbumper en achterkant nog, kwam ik ff niet meer aan toe en gaat in een latere sessie.
Wat een lap plaatwerk......

BH + WG is het geworden.........bh voegt toch wel iets toe, al is het alleen maar de geur. :love

12 uur gaat ie niet redden vrees ik, jammer dan.
Als ik de voor en achterkant doe geef ik de rest ook nog wel een laagje.
Maar spoelt het eraf dan? Staat nix op de fles dat het moet "drogen"

Het is een zuurstof geactiveerde formule, water houdt dat tegen.
Wat het effect er precies van is als je wagen eerder nat wordt is niet te controleren natuurlijk.
Misschien is de duurzaamheid niet helemaal optimaal maar nog steeds uitstekend.

Mooi combo en een prachtige wetlook!

Dank, heb ook 2 dagen gebuffeld.
Polijsten is best zwaar en vermoeiend, was al bijna op het punt een poetslift aan te rukken.
Voel spieren in m'n rug waarvan ik niet eens wist dat ik ze had!

Heb het cure verhaal op de wg website gelezen, maar goed, hij staat tot morgenochtend droog.
Weet niet of het morgen regend, denk het niet, maar de wegen zijn dan nog wel nat.
Maar hij krijgt later nog een laagje, zal ik het weerbericht in de gaten houden.

EDIT: De weergoden waren Wolfgang gezind deze ochtend.
Blauwe lucht en volop zonneschijn! ,^^
Moest alleen de natste plekken op de weg ontwijken om niet al m'n werk van het afgelopen weekend te vergallen, ben mooi schoon overgekomen. ,^^