• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waterloos wassen met schuim/shampoo

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
1.734
173
Duiven
Ik vraag me af of er bij CC danwel in Nederland een soortgelijk product leverbaar is als in onderstaand filmpje. Zou het graag toevoegen aan mijn spullen.

 
Mijn vraag is waarom zou je dit in hemelsnaam willen doen ?
We leven namelijk wel in 'Nederland' en niet in de V.S.waar water gebruik veelal gelijk staat aan misbruik,
zodoende mag je gewoonweg niet wassen met water en om die reden zijn daar de washless versies uitgebracht.
Kan je echt niet anders alhier, pak dan bv de https://www.carclean.com/nl/low-on-eau-rinseless-wash-250ml.html .( om even 1,2,3, een voorbeeld te pakken )
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Wat zou het voordeel zijn van zo'n product? Als je het droog gebruikt, is het risico op swirls niet kleiner dan bij één van de andere producten voor 'waterless wash', het schuim bevat vrijwel geen vocht, maar vooral lucht en een beetje 'sop'. Dat houdt dus in dat vuil ook niet echt losweekt zoals bij echte pre-wash producten. Als je dit product gebruikt met water, heeft het geen voordeel ten opzichte van de al bekende pre-wash producten.

Naar mijn mening past dit filmpje perfect tussen de reclamefilmpjes voor afwasmiddelen: schuim reinigt niet, ook al wil de producent je wat anders doen geloven.
 
Ik ben bekend met de normale methodes. Dit lijkt een nieuw product te zijn met een nieuwe samenstelling die nog niet eerder is toegepast. Dus veiliger dan reguliere producten.

Waarom zou ik dit willen gebruiken? Waarom niet!
Ideaal om nu en dan eens te gebruiken als je beperkt ben in tijd of tijdens koude omstandigheden.
 
Ik zeg ga op zoek naar een persoon die de V.S. gaat bezoeken en vraag diegene of het meegenomen kan worden voor je.
Lees net dat AMMO absoluut geen interesse heeft om mensen te gaan benutten om zijn producten te gaan verkopen, m.a.w. buiten de V.S. ben je gewoon verdoemd gezien de mega extra kosten die je anders moet gaan ophoesten.
Andere verkopers zal je denk ik niet tegenkomen gezien het anti-gevoel wat heerst bij dit soort producten.
Desalniettemin, mocht je wat vinden .... laat het s.v.p. weten !
 
  • Leuk
Reactions: Aficior