• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wax aanbrengen

Ik heb laatst ook voor het eerst de Autoglym HDwax gebruikt, bij deze wax zitten wat vreemd rubberachtig aanvoelende applicators bijgeleverd die inderdaad iets vochtig moeten zijn.
Een beetje sceptisch begonnen met smeren met die dingen (op de tanks van de truck) en tot mijn verbazing bleek het fantastisch te werken!
Volgende keer bij mijn andere waxapplicators ook eens proberen of het iets vochtig ook zo mooi werkt.

Het gaat inderdaad goed nu. Auto goed droog maken, pad met een spraytje detailspray doen en vervolgens rustig de wagen in de wax zetten.

Het less = more is nog even wennen maar ook dit gaat steeds beter :)

Het zal wel aan mij liggen maar ik kan het niet vinden; Aanbrengen van harde wax, doen jullie dat met een foam of mf pad ? (handmatig) En een zachte wax, zelfde verhaal of anders ?

Gebruik er de Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator voor.Eerst een beetje Spray & Wipe erop.Zodat die al wat verzadigd is.