Misschien niet alleen langzamer…
over techniek kan ik niks zeggen zonder het te zien, maar er is een groot misverstand… niet alleen bij jou, maar bij heel veel mensen. (De meeste)
Het is mooi dat je advies krijgt van mensen en dat kan je op weg helpen… maar je weet nooit van te voren welke combi het best voor een auto werkt. Vaak heb je een idee, qua merk…. Misschien kleur… maar je weet niet van te voren hoe moeilijk een lak corrigeert, zelf als je net het zelfde model gepolijst hebt. Ik heb zoveel verassende lakken meegemaakt.. beide kanten op (harder en zachter)
Misschien was het de juiste combi… maar heb je nog een “hit” nodig… misschien heb je meer bite nodig qua producten.
nu hoor ik je denken “maar Mickel, wat is dan de gouden tip?” Nou daar komt hij:
wanneer je begint met polijsten.. pak je een knappe lamp (je kan niet zonder) je inspecteert de lak.. je doet een goede hit.. ontvet.. en dan inspecteer je de lak weer… goed? Afschalen! ~ bijna goed? Nog een hit! ~ Haalt niks uit? Opschalen en het zelfde herhalen!
Voor de correctie stap moet je echt de tijd nemen (soms doe ik wel 4 hits)… daarna gaan de stappen wat sneller!
ik ben ook blij dat ik weer terug ben!
over techniek kan ik niks zeggen zonder het te zien, maar er is een groot misverstand… niet alleen bij jou, maar bij heel veel mensen. (De meeste)
Het is mooi dat je advies krijgt van mensen en dat kan je op weg helpen… maar je weet nooit van te voren welke combi het best voor een auto werkt. Vaak heb je een idee, qua merk…. Misschien kleur… maar je weet niet van te voren hoe moeilijk een lak corrigeert, zelf als je net het zelfde model gepolijst hebt. Ik heb zoveel verassende lakken meegemaakt.. beide kanten op (harder en zachter)
Misschien was het de juiste combi… maar heb je nog een “hit” nodig… misschien heb je meer bite nodig qua producten.
nu hoor ik je denken “maar Mickel, wat is dan de gouden tip?” Nou daar komt hij:
wanneer je begint met polijsten.. pak je een knappe lamp (je kan niet zonder) je inspecteert de lak.. je doet een goede hit.. ontvet.. en dan inspecteer je de lak weer… goed? Afschalen! ~ bijna goed? Nog een hit! ~ Haalt niks uit? Opschalen en het zelfde herhalen!
Voor de correctie stap moet je echt de tijd nemen (soms doe ik wel 4 hits)… daarna gaan de stappen wat sneller!
ik ben ook blij dat ik weer terug ben!