• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict Quartz SIO2 Signature Wax Blend

Zijn geen sample potjes te koop geweest of voor weg te geven, puur uit oogpunt van verkoop.
met een sample doe je 5 keer je auto. dan koop jij in geen 2 jaar meer een pot wax
 
wat zou de beste combinatie zijn, duurzaamheid-glans?
ik gebruik nu de auto finesse spirit, zou volgens auto finesse het beste zijn voor die combo maar het resultaat blijft me tegenvallen. desondanks ik al verschillende dingen heb geprobeerd.
ik ben een beading verslaafde en daar valt deze wax ook tegen... ik volg waxaddict op instagram ook en al vaak goeie dingen zien passeren.
 
Waxaddict 21= ook erg goed het water vliegt van je lak af.
Andere aanrader qua beading zouden de waxen van Scholl zijn waarbij The Rock makkelijker verwerkt dan The Vintage.
 
En anders misschien iets als Gyeon CanCoat? Weliswaar geen wax, maar zeker goede hydrofobische eigenschappen.
 
Jansen, cancoat ben ik me mee bekend, staat op mijn vrouw haar auto voor het gemak in onderhoud
ik hou wel van een beetje werk in mijn auto te steken dus een waxlaagje aanbrengen is me niet teveel maar ik had vroeger de ibrido limit en nu valt de af spirit me een beetje tegen.
nick, bedankt, ziet er prachtig uit
 
vanmorgen vlug de vitreo opgehaald bij mijn ouders, vanmiddag de clio gewassen en toch al eens getest met de vitreo
nadeel is dat ik nog wat moet zoeken kwa cure tijd
ook werkte het weer niet mee en moest ik uiteindelijk vlug de garage in om te kunnen zien wat ik deed. ik volgde een mengeling van handleiding en swipetest die het dak terug een stuk makkelijker maakt om af te nemen.
nu wachten, raar om te zeggen, tot het terug eens gaat regenen. niet te dik aanbrengen is wel een uitdaging want zelfs met een kwarttoer raak je al ver.
ben benieuwd :)
 
Hij is lekker olie rijk en smeert daarom heerlijk uit. Dun aanbrengen is de kunst met elke wax. Beading van de Vitreo vind ik mooier dan de Waxaddict Finale.

En de cure tijd scheelt bij mij ook wel eens vanwege de temperatuur. Heb wel eens de hele auto kunnen smeren en daarna pas afnemen. En de andere keer bijna paneel aanbrengen en een volgende paneel aanbrengen en de eerste afnemen ging net.

Swipetest blijft cruciaal.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
image.jpeg


Mooie wax, de auto is er helemaal mee gedaan. Blij met resultaat !
 
Even topic oprakelen
ik doe de Quartz SiO² Signature voor de winter en de graphene in de planning voor de zomer.
aanbrengen is bij mij september en maart.
ik was voordien een tevreden gebruiker van soft 99 maar dit is net een stapje hoger en beter te verwerken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Kees-sw