• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

71A59552-5428-4A28-A806-A532CC609B25.jpeg
86905442-491F-44A7-BA66-35A7F5ED1571.jpeg

Ik kon het niet laten. Hij is al een tijdje binnen maar ik had geen tijd om dit te plaatsen. Als het goed is komt deze week een 2e pot binnen met de Vortex erbij.
 
@Marcel1973,
Er is geen betere raad dan voorraad o_O

Ik heb ze ook in de vitrinekasten staan maar gebruik ze gewoon wel hoor.
Voor mij is het ook een soort van verzamelen.
Je kan het ook anders zien: De ene gaat met 250 euro een weekend de kroeg in en is dat kwijt. Jij, ik, wij kopen er een pot wax van waar we dan de eerst komende 10 jaar plezier van hebben én verdienen er (wat) geld mee :)

Overigens moet ik er nog 6 hebben en dan heb ik ze allemaal.
Ik ben al met een forumlid in overleg om de potten t.z.t. over te nemen.
 
Klopt.
Volgens mij ben ik wel aardig compleet.
Incl de series die niet meer aangeboden worden in de shop (Custom Show gloss en Randomz bijv).
 
Mocht iemand nog een pot Waxaddict FX Glaze hebben en er niets (meer) mee doet, ik hou me graag aanbevolen om deze dan over te nemen... :D

FB_IMG_1686480301194.jpg

FB_IMG_1686480304120.jpg


Zou deze graag willen toevoegen aan de collectie
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Hoi mensen,

Vroeg mij af hoeveel de WA Vitreo Dutch Edition waard is als ik deze zou verkopen? Ooit 1 auto mee gedaan geloof ik. Ook nog een paar samples liggen.

IMG_1781.jpeg


Groetjes Tonny
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
De huidige versie kost rond de £ 60 pond, zo tegen de € 70 euro.
De Dutch Edition speciaal gemaak voor CC met de SDD in 2017 kostte toen € 49,95 euro.

Screenshot_20230724_214230_Facebook.jpg


Als je er vanaf wilt...ik bied de helft o_O
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
Dank voor de snelle reactie!

Oh in mijn hoofd had ik er meer voor betaald hahah. Voor dat geld houd ik hem toch maar lekker zelf
 
Ik heb wel weer zin in een echt mooie paste wax. 5/6 jaar geleden vond ik Waxaddict een hype, en voor mij was het toen te duur. Nu kwam ik het merk weer ergens tegen en triggerde toch iets. Dit topic doorlopen spitten en ben wel wat wijzer geworden. DIT bekeken, en ben er wel uit. Eerst maar een sample potje vinden van Graphene. Dan maar kijken of ik ga zoeken naar een mooie pot Waxaddict.

Iemand nog tips, of die een potje wel kwijt wil?
 
@Smotske ,@MeganeRS heeft nog potjes waxaddict te koop zag ik. Quartz is een hele mooie vind ik zelf en met fikse standtijd. Waxaddict 18 is wellicht iets gebruikersvriendelijker met afnemen al had ik zelf nooit geen moeite met Quartz .
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
Eerst maar een sample potje vinden van Graphene.
Voor zo ver ik weet, zijn er géén samples van de Graphene.
Quartz kan soms een pain in the ass zijn qua afnemen, erg gevoelig voor de omstandigheden zoals luchtvochtigheid, warmte, wind enz.
De 18 is echt een allemansvriend. Geen carnaubawax maar gebaseerd op polymeren.

@MeganeRS heeft (wellicht?) nog een Detailing Masters wax te koop staan. Deze is gebaseerd op de Waxaddict Edition 18 echter met een andere kleur, geur en label. Qua eigenschappen en verwerking exact hetzelfde als de gewone Edition 18.
De DM versie hebben we destijds laten produceren in een beperkte oplage van 40 stuks.
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS en RoyR
Samples van Graphene zijn er niet kwam ik achter, wel kleine 50ml potjes. Groot sampeltje :p
Over Quartz lees ik verschillende dingen, soms een kreng, soms niks loos, wel lange standtijd.

Stom dat ik dat topic van @MeganeRS niet gezien heb. Maar heb je een PB gestuurd!
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS en RoyR
  • Leuk
Reactions: Smotske
Ik zag ze staan op mp, flink prijzen voor 50ml. Maar goed. Dat is Anglewax Enigma ook. :p