• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict XP additives

QuoreSportivo

Detailing addict
11 aug 2020
78
50
Goedemiddag allen!

zijn er hier toevallig mensen die bekend zijn met deze producten?
en dan voornamelijk de XP1 Synthethic? heb namelijk Lustre staan maar wil er wat bescherming aan toevoegen.
alvast bedankt

groetjes
 
heeft @nicknameless en @Jamme1981 er wat mee gespeeld.

200.gif


Helaas niet en ben het niet van plan ook. Ik koop liever RTU producten dan zelf ermee gaan lopen frotten.
 
Ik heb deze inderdaad aagekocht.
En sindsdien staat deze doos gewoon stof te nemen op de keldertrap :cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat::cold_sweat:
Hoop geld die daar staat te staan... Heb denk ik 10 tal merken detail producten aangekocht over de jaren en amper gebruikt.... Uit de hand gelopen hobby, kostelijk ook. 2 DAP machines staan er ook op de keldertrap en niet gebruikt...

Korte uitleg, ik kan je geen uitleg geven nu over de additives
 
haha jaa je ken niet altijd 6 gooien,
ik heb "Lustre" namelijk in de mysterybox ontvangen afgelopen December, en mijn Rapid Aqua Wax raakt op (hiermee top ik altijd even na het wassen)
dus dacht wellicht als ik wat toevoeg dan kan ik met deze "slechts" 2 liter nog even de Rapid Aqua Wax vervangen (alleen dan droog ipv nat)