• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxoyl

Black Lion

Detailing addict
16 mei 2008
404
65
Afgelopen maandag kon ik mijn nieuwe auto ophalen. Deze is maandag nog door een professioneel bedrijf gedetailt waardoor er nu een beschermlaag van Waxoyl op zit. Nu hoorde ik van de merk garage dat dit een coating is die 3 jaar mee moet kunnen.
Weten jullie hier wat aan?

En kan ik zelf met detailen met producten van hier (pm, dodo, eventueel gyon (waar ik over zit te denken)) een beter resultaat behalen? Ik bedoel qua bescherming en mooiigheid en wedlook.

https://forum.Carclean.com/threads/test-waxoyl-100-lakpantser.6589/ Is genoeg over te vinden.

Maar moet ik de sealent er in het voorjaar vanaf halen door zelf eens goed de auto te detailen? En dan met gyon laag of een wax laag aanbrengen? Kan ik ook meer uit mijn lak halen dan hoe de auto afgeleverd is?

Ja i know, heb alleen geen ervaring met een sealent. Heb altijd zitten waxen.
En redCat, is idd een wat domme vraag. En ik ga dit voorjaar gewoon lekker aan de slag ^^
Zit er over te denken om Gyon Prime aan te schaffen, maar heb ik eigenlijk nog meer nodig van gyon lijn om het goed te laten werken?

Zat bij de aflever kosten in, dus neem aan van wel.

Ik laat de Waxoyl tot het voorjaar erop zitten. Tot dan beschermt het vast wel. Daarna ga ik lekker kleien enzo en zit ik er sterk over te denken om wat Gyon producten aan te schaffen.
Alleen ik raak er een beetje de weg in kwijt. Bij elk product van Gyon staat bij dat het een beschermlaag aan brengt. Welk product moet ik eigenlijk hebben om aan te brengen na het kleien als glaze en welke als sealent?

Bel effe met cc die hebben hier antwoord op en geloof ook wel een flyer met product info. Ben zelf een wax-man.

Lees even wat topics door over Gyeon, daarin staat een berg info.
https://forum.Carclean.com/forums/semi-permanente-lakbescherming.17/

• Leuk
Reacties: j.lipsch