• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

WaxWizard & Cruiser: BMW E92 ///M3 White Delight

WaxWizard

Detailing rookie
3 nov 2008
283
0
43
De garage was mooi op tijd klaar voor de eerste detail van het jaar en dan ook meteen een hele bijzondere. Niet alleen omdat ik deze ook als trouwauto mag gebruiken over enkele weken. De smaakvolle combinatie van een witte bimmer met carbon accenten doet mijn tunerhartje sneller kloppen.
De auto bij aankomst
DSC_0243.JPG

DSC_0245.JPG

DSC_0246.JPG

DSC_0247.JPG

DSC_0250.JPG

Na het wassen en het clayen werd het tijd om de staat van de lak op te nemen. Na wat vogelen met de D3100 is het toch gelukt om een fatsoenlijke foto van de swirls te krijgen. Vooral op het liggende deel van de achterbumper waren ze in overvloed aanwezig. De rest van de lak was in redelijke tot goede staat.
DSC_0253.JPG

Na 1 correctie gang met een DAP500 en een gele pad met een heavy compound kwam er al een veel helder beeld tevoorschijn uit de lak
DSC_0255.JPG

DSC_0260.JPG

DSC_0263.JPG

DSC_0270.JPG

De lak is verder afgewerkt in 2 opvolgende polijstfases. Voorbehandeld met een laagje Poorboys White Diamond en afgewerkt met een laagje Smartwax concourso pastewax.
Paul heeft zichzelf deze dag ook goed bezig gehouden. Hij heeft het motorruim en de velgen onder handen genomen. En tevens nog een kleine mod doorgevoerd.
Voor:
DSC_0258.JPG

DSC_0259.JPG

Na:
DSC_0274.JPG

DSC_0275.JPG

De velgen voor:
DSC_0261.JPG

Na:
DSC_0268.JPG

Na een broodje hamburger werd het tijd om het beest buiten te rijden voor een laatste inspectie en het maken van wat fotos in het zonnetje.
DSC_0277.JPG

DSC_0279.JPG

DSC_0284.JPG

DSC_0285.JPG

DSC_0290.JPG

DSC_0292.JPG

DSC_0281.JPG
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Wow! Serieus prachtige wagen! Heel nette detail klus, ziet er uit zoals een dergelijke wagen het betaamt. :)
 
Mooie uitvoering zo zeg met die carbon accenten. Je heb zo lekker de ruimte gebruikt waar die voor bedoeld is, dat er nog velen mogen volgen.
 
Erg mooie auto, alhoewel ik ze liever in een andere kleurstelling zie.
Is de garage gelijk al stijlvol in gebruik genomen :)^
 
Jos Kuiper;n389075 zei:
Wat een fantastische wagen, ook een mooi glanzend resultaat.
Waar behandel je het carbon mee?

Het carbon hebben we gewoon gepolijst. Alleen dan niet met een zware compound. Een DAP500 met een lichtgroene pad en finale waren voldoende om de glans en diepte weer terug te krijgen.

@Bodi, origineel zijn deze ook in het zwart te krijgen maar dan zijn ze mat. Aangezien alles op de ze wagen glanzend is snap ik de keuze van de eigenaar om de velgen glanzend zwart te hebben laten spuiten.
 
Mooie auto ! ( en ook nog snel vermoed ik )

Knap resultaat btw....:)^
Hoort die sticker onder de nummerplaat zo ?? ( ben anti-stickers tenzij het geen reclame is voor de garage )