Eind oktober hebben mijn ouders een ongeluk gehad waarbij hun Mitsubishi Spacewagon economisch totallos verklard werd. In November kochten zij deze 4 jaar oude Tucson. In 1e instantie wilde we hem toen al doen maar door mijn verandering van ploegenrooster en slecht weer in het weekend is er niet meer van gekomen om hem voor de winter nog te behandelen. Nu het weer wat beter is geworden de Tucson maar eens onder handen genomen samen met moeders. Pa kan niet helpen ivm zijn slechte gezondheid, hij heeft ons alleen in de gaten gehouden of we het goed deden.
Gebruikte produkten.
Meguiars NXT Carwash
Meguiars Last Touch
Meguiars Wheel Brightener
Meguiars Clay
Meguiars Glass Cleaner concentrate
Pro Vision Glass Scrub Cream Cleanser
Meguiars NXT interior Tech protectant
Meguiars Trim detailer
Meguiars AMP proffesional
Meguiars Endureance High gloss Tyreprotectiongel
PBW Wheelsealent
Tintshop.nl windowfilm cleaner
Rain-X
PBW SSR 3
PBW SSR 1
PBW White diamond
Dodo juice Lime lite prime
1Z Hardshine
De voor foto's
Eerst de auto maar eens gewassen en de velgen gedaan met Wheel brightener en en daarna behandeld met Wheel sealent en de banden met High Gloss protection gel
De auto was eigenlijk wel in uitzonderlijke staat. Hij is door de vorige eigenaar ook erg goed bijgehouden. Er waren weinig swirls te ontdekken en de clay bracht ook niet veel vervuiling aan het licht.
De motorkap en de voorschermen hadden wel wat swirls en die zijn dan ook behandeld. Als eerste begonnen met SSR3 en yellow op de DAP. Dit bracht weinig verbetering dus overgestapt op oranje met SSR3. Dit was een goede combo en hiermee 2 hits gedaan, daarna 1 hit met SSR 1 op wit en afgewerkt met White diamond op zwart. Helaas zijn de voor foto's mislukt, ik kreeg ze niet zichtbaar met mijn simpele point and shoot camera.
Ondertussen is moeders aan de gang gegaan met het interieur en de ramen aan de binnenkant.
Vervolgens de opstaplijsten gedaan met Meguiars AMP en de trim detailer
En de exterieurlijsten gedaan met trim detailer
Hierna de auto verder afgewerkt met de 1Z hardshine. Ook hier moeders weer aan het werk gezet met uitpoetsen van de wax vaders heeft ook nog even geholpen met inpoetsen en uitpoetsen van de wax.
Gebruikte produkten.
Meguiars NXT Carwash
Meguiars Last Touch
Meguiars Wheel Brightener
Meguiars Clay
Meguiars Glass Cleaner concentrate
Pro Vision Glass Scrub Cream Cleanser
Meguiars NXT interior Tech protectant
Meguiars Trim detailer
Meguiars AMP proffesional
Meguiars Endureance High gloss Tyreprotectiongel
PBW Wheelsealent
Tintshop.nl windowfilm cleaner
Rain-X
PBW SSR 3
PBW SSR 1
PBW White diamond
Dodo juice Lime lite prime
1Z Hardshine
De voor foto's
Eerst de auto maar eens gewassen en de velgen gedaan met Wheel brightener en en daarna behandeld met Wheel sealent en de banden met High Gloss protection gel
De auto was eigenlijk wel in uitzonderlijke staat. Hij is door de vorige eigenaar ook erg goed bijgehouden. Er waren weinig swirls te ontdekken en de clay bracht ook niet veel vervuiling aan het licht.
De motorkap en de voorschermen hadden wel wat swirls en die zijn dan ook behandeld. Als eerste begonnen met SSR3 en yellow op de DAP. Dit bracht weinig verbetering dus overgestapt op oranje met SSR3. Dit was een goede combo en hiermee 2 hits gedaan, daarna 1 hit met SSR 1 op wit en afgewerkt met White diamond op zwart. Helaas zijn de voor foto's mislukt, ik kreeg ze niet zichtbaar met mijn simpele point and shoot camera.
Ondertussen is moeders aan de gang gegaan met het interieur en de ramen aan de binnenkant.
Vervolgens de opstaplijsten gedaan met Meguiars AMP en de trim detailer
En de exterieurlijsten gedaan met trim detailer
Hierna de auto verder afgewerkt met de 1Z hardshine. Ook hier moeders weer aan het werk gezet met uitpoetsen van de wax vaders heeft ook nog even geholpen met inpoetsen en uitpoetsen van de wax.