• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wouter's Collectie

Zijn allemaal 1 liter verpakkingen ;) Wou eerst een 5 liter verpakking kopen maar die was een dag voor ik bestelde uitverkocht dus toen heb ik 5 losse liters genomen.

Het is vergelijkbaar met Iron-X alleen er zit een cleaner bij wat de Iron-X niet heeft waardoor het een heel mooie velgenreiniger is die ook vliegroest verwijderd. Hij is naar mijn idee wel minder effectief dan de Iron-X, dus voor zwaar vervuilde velgen zal ik liever de Iron-X gebruiken.

Ga er binnenkort nog even een review van maken.
 
Wouter B zei:
@sander

Klopt :-b jij ook?

Ja me too, helaas nog geen tijd gehad om een voorstel topic of collectie topic aan te maken, maar kwam toevallig die van jou tegen. Wat zijn die engelse toch extreem vergeleken met de detailing activiteiten hier.
 
Mee eens, maar je vergeet er 1

Street Dreams Detail

Check deze Audi S5, die glans... 8-()) :heart_eyes:

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=169773

In mijn ogen het beste eindresultaat wat ik ooit op een foto heb gezien.
 
Hallo zeker!!!!! 8-())


is wel het minste dat uit mijn mond komt als ik heel dit topic bekijk!!(sorry voor de kwijl:-b )

Heb ik tenminste weer een excuus om niet extra lang te wachten voor weer een volgende bestelling :ja

Danny

Ben net op vtm aan het kijken naar "help, mijn man heeft een hobby" (auto's)

jij zou bijna kunnen meedoen :D met....poetsspullen
 
Wouter B zei:
Mee eens, maar je vergeet er 1

Street Dreams Detail

Check deze Audi S5, die glans... 8-()) :heart_eyes:

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=169773

In mijn ogen het beste eindresultaat wat ik ooit op een foto heb gezien.

Klopt, een Amerikaan geloof ik, heeft vaker erg nette projecten. Altijd erg mooi om naar te kijken zeker.

Zoek ook maar eens de projecten van Brynjar (International Showroom), die zijn helemaal doorgeslagen ;).
 
Zo, indrukwekkende collectie Wouter! Volgens mij bestel ik in het vervolg bij jou ipv carclean...:D
 
@sander

Die kende ik nog niet, net 1 van hem bekeken 8-()) Die is ook goed zeg geweldig ook hoe die steenslag pitjes weg werkt!

@SLK

:D
 
Wat zien die aluminium flessen er mooi uit, zo chique.

Jij hebt toch een flinke collectie! Enorm!