• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Webshop trouble

Dany

Detailing guru
Tester of Bling
25 jun 2017
216
153
54
Hey jongens,

Ik dacht alvast mijn verlanglijstje klaar te maken voor black friday maar geraak niet meer op de webshop. Ik krijg telkens de melding dat mijn inloggegevens niet correct zijn. Wanneer ik dan probeer om mijn wachtwoord te resetten zou ik een mailtje moeten krijgen van Carclean maar daar wacht ik ook vergeefs op. Het lijkt wel of ik niet meer gekend ben bij de zaak. Iemand enig idee ?

Nu wel ;) maar evenzeer niets teruggevonden. In het uiterste geval maak ik later een nieuw account aan.

Die link heb ik gevolgd en voor de zekerheid nogmaals geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde. Toch bedankt.

Google heeft besloten om vandaag onze mails te blokkeren. Ik ben bezig om het weer via onze eigen mailserver te laten verlopen. Het forum mailt inmiddels weer, maar de shop nog niet. Dat komt omdat er nog veel mails in de queue zitten die vaststaan richting Google.

Maar goed, liever vandaar dit probleem, dan morgen. We zijn er druk mee bezig in ieder geval.

• Leuk
Reacties: RedCat en Dany
Mooi moment om over te gaan naar MS365 @Tim
Ha, nee, ik ben wel klaar met Microsoft. Google Workspace werkt prima, maar om een of andere reden heeft Google bij ons de relay smtp server dichtgeknepen. Ze zijn er al mee bezig om het op te lossen, maar in de tussentijd werd steeds meer geblokkeerd.

Alles wordt nu weer rechtstreeks gemaild vanuit onze eigen Postfix server.

• Leuk
Reacties: RedCat
Ik moet zeggen dat ik ook helemaal niks met MS heb, zeker als Apple gebruiker.
Maar eerlijk gezegd is een MS365 wel een goed geoliede dienst. Heb deze migraties al veelvuldig gedaan.

Maar ieder z'n voorkeur :)

De migratie hier naar Workspace ging ook prima. Maar ze knijpen dus onze mails, omdat ze vinden dat we teveel mailen. Nu valt dat mee, maar de limieten lijken voor ons account te laag te liggen. Voor nu even anders gerouteerd dus.