• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Website Poorboy's World expirimenteel online

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Beste lezers,

De website van Poorboy's World Nederland is online gezet, hij is nog niet helemaal af en er moet nog het een en ander aangevuld en aangepast worden, maar jullie kunnen wel alvast een kijkje nemen en we horen dan graag jullie bevindingen en suggesties:

http://www.poorboysworld.nl

De site is puur informatief bedoeld en zal dus geen webwinkel worden, op de centrale site zal naar de Poorboy's dealers worden verwezen. Vanaf volgend jaar zal er voor deze website geadverteerd gaan worden om zo Poorboy's World een betere nationale bekendheid te geven.


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel erg netjes!

Neem aan dat er nog wel een uitleg komt over welke producten waar voor dienen voor newby's?
Een soort stappenplan voor de echte beginner?

Staan nu nog best een hoop vakjargon tussen.....
 
ziet r netjes uit..!
alleen nog niet overal plaatjes bij volgens mij (of mn laptop laadt ze niet..?!)
ennuh, SYN1 komt uit..?!
 
SYN1 hoort er niet tussen te staan, haha. Edit: plaatjes moeten volgens mij overal bij staan, welke browser heb je?

En de omschrijvingen zullen inderdaad worden aangepast. We hebben nu ook voor elk formaat fles een eigen foto en eigen omschrijving en dat is wellicht wat dubbel.
 
Tim zei:

De site is puur informatief bedoeld en zal dus geen webwinkel worden, op de centrale site zal naar de Poorboy's dealers worden verwezen. Vanaf volgend jaar zal er voor deze website geadverteerd gaan worden om zo Poorboy's World een betere nationale bekendheid te geven.


Zeer goed punt!
Adverteren voor poorboys world!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beetje concurrentie voor meguairs!

Is deze site nou door jou gemaakt Tim of...?
 
Wij zijn de officiele importeur voor Nederland en België en inmiddels ook voor een aantal andere landen, waar wij de distributie voor gaan doen.

De site is door ons ontwikkeld (net zoals de brochure die velen in hun bezit hebben) en draait ook op onze servers.
 
Zie ik nou in één van de (steeds wisselende) plaatjes op de frontpage een potje Natty's op de lak staan? :confused:

[edit]
Als ik op de link 'Waar te koop' klik, krijg ik nu nog een foutmelding
 
ziet er netjes uit.
alleen vind ik het menu zelf wat druk.
Misschien een optie om met invouw-menu's te werken?
zodat je dus kan kiezen welke map je ziet.
dus bijvoorbeeld als je op waxen klikt, dat dan alle waxen in het menu naar voren komen. en je de rest dus alleen met productcategorie ziet
 
Mooie overzichtelijke site. Complimenten!


Leon1987 zei:
Neem aan dat er nog wel een uitleg komt over welke producten waar voor dienen voor newby's?
Een soort stappenplan voor de echte beginner?

Staan nu nog best een hoop vakjargon tussen.....

Inderdaad een goed idee. Misschien een toelichting per blauw tabje aan de linkerkant. Polijstmiddelen en waxen zullen de meeste wel begrijpen maar Show Glaze en Sealant wordt al een stuk moeilijker.


Dennis121 zei:
Is deze site nou door jou gemaakt Tim of...?
Kan bijna niet anders. De site vertoond qua layout sterke overeenkomsten met die van CC :D


En natuurlijk wel een linkje maken naar dit forum hè :rules
 
Soepergrover zei:
Zie ik nou in één van de (steeds wisselende) plaatjes op de frontpage een potje Natty's op de lak staan? :confused:

[edit]
Als ik op de link 'Waar te koop' klik, krijg ik nu nog een foutmelding

Jij hebt dat goed gezien, hij staat zelfs in de brochure :) Destijds uitermate voorzichtig neergezet (en niet helemaal verantwoord, maar het was mooi voor de foto. ;)

Mail de foutmelding even door, hier geen foutmelding.
 
:)^ Ziet er bijzonder goed uit!!! :)^
Duidelijk en overzichtelijk!
Persoonlijk vind ik hem veeeeeel beter en mooier dan de .com site van Poorboy's World zelf (???).
Misschien nog een link erbij met nieuwe producten? Of nieuws???
Maar verder echt een top site!!!
 
Ik zou graag een mooi introductie filmpje willen zien (niet als: HI!!!! BILLY MAYS HERE!!!!)
 
Duidelijk en overzichtelijk! Deze site past goed bij het imago van het merk; geen poespas en gewoon een goed product.
 
Dibbuz zei:
Ik zou graag een mooi introductie filmpje willen zien (niet als: HI!!!! BILLY MAYS HERE!!!!)

Staat op de planning, maar dan:

Hey, this is Detail Dennis and today I'm going to tell you about detailing clay. It's amazing!!!!
 
Leg de witte handschoentjes maar vast klaar :D

Hans

Overigens niets dan positieve reacties op de PB brochure
Dus eenzelfde aanpak voor de site lijkt mij ideaal.

Ik zou geen directe link leggen met het CC forum
Ik merk dat op andere fora een verwijzing naar een leverancier minder objectief wordt gevonden.
Dus alleen de zuivere productinformatie is juist goed om naar door te verwijzen.

Zou wel lekker werken als de lijst links bleef staan en de productinfo er dan rechts bijkwam zonder dat je hoeft te scrollen.
Als je nu een product kiest wat linksonderaan staat moet je voor de tekst naarboven en voor de volgende weer naar beneden.
 
We gaan nog aan het menu toevoegen dat je op een productgroep kunt klikken en dan rechts alle producten uit die groep op een rij krijgt. Nu is het beperkt tot het tonen van 1 type product (al dan niet in verschillende ml-inhoud).

Demofilmpjes komen zeker ook nog, maar het begin is er.
 
Opvragen brochure:
PoorboysWorld.nl zei:
Foutmelding

Er is een fout opgetreden in de opgevraagde pagina. We hebben de melding opgeslagen en proberen de fout zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Klik hier om naar de home-pagina te gaan.
 
De brochure-aanvraag moet het nu ook doen. Het scheelt een hoop als de postcode-database ook op de nieuwe server staat 8d :|~*