• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Website Poorboy's World expirimenteel online

Ziet er goed uit, al beter dan de officiele poorboys world .com site. Zal straks eens goed rondneuzen of er nog foutjes in zitten.

Ik ben ook fan!
Mss een kleine opmerking. Kan je je keuzemenu links niet laten staan op het deel waar je bent aan't kijken?
Dat bestaat ook op andere site's met veel keuze, is wel handig.
Groetjes Mini, doe zo voort ! :-)^

Net ff heel vlug gekeken, vind dit een heel goed initiatief, alle producten van 1 merk duidelijk en overzichtelijk. Heb al veel onoverzichtelijker en onhandiger sites gezien.

Prima gedaan!

Nu nog alle andere merken...:lol

Mooi mooi mooi ! Je blijf alles in goud veranderen he Tim ! Ha ha volgens mij moeten we je eens gaan voordragen ondernemer/zakenman van het jaar !

Hier volgen een paar kleine schoonheids foutjes die zijn gevonden :

*Foto/Afbeelding van de Natty's Paste Wax Red staat er maar voor de (bovenste) helft op.
*Foto/Afbeelding Poorboys World Logo sticker staat er maar voor de (bovenste) helft op.
*Foto/Afbeelding Microfiber Applicator staat er maar voor de (bovenste) helft op.
*Foto/Afbeelding Spray and Wipe - 946ml
*Kleding maten gaan van L-M-S-XL
*Standaard sprayer mist (produkt) omschrijving en foto.
*Trigger Sprayfles mist (produkt) omschrijving en foto.
*Work Towel - 39x39cm (matgroen) mist (produkt) omschrijving.
*Professional Polish 2 - 946ml mist (produkt) omschrijving.
*Foto/Afbeelding Trim Restorer - 946ml ontbreekt

Snif, Mothers ook nog ? :-&

Zo kom ik aan een lijstje van 20 Keuro ofzo ...

Maar erg knap gedaan! Als men al eens klaagt over vrouwen met shopping-probs, wat moeten wij dan zeggen ?:-&

Klein puntje, maar als ik enkel de domeinnaam intyp (dus alleen poorboysworld.com zonder http://www. ervoor)
zou ik ook gewoon verwachten dat dat werkt, maar nu krijg ik een 403.

Soepergrover zei:
Klein puntje, maar als ik enkel de domeinnaam intyp (dus alleen poorboysworld.com zonder http://www. ervoor)
zou ik ook gewoon verwachten dat dat werkt, maar nu krijg ik een 403.

Klopt vooralsnog, die hostheader staat nog niet actief. ;)

HI BILLY MAYS HERE.

Ik zie dat mijn inbreng gewenst is voor een introductie filmpje.

Spijtig genoeg moet ik de meeste verzoeken daartoe afzeggen vanwege het feit dat ik helaas het aardse voor het euwige verruild heb, maar voor Carclean in combinatie met Poorboys World maak ik graag een uitzondering.

Over de reiskosten worden we het wel eens denk ik?8-())